خبر فوری

 
 
دیدار و رایزنی زلمی خلیل زاد با فرمانده ستاد ارتش پاکستان
کد خبر :1955677524

14:53 1399/02/20


برچسب ها : آمریکا و افغانستان, پاکستان و آمریکا, پاکستان و افغانستان, روند صلح افغانستان, زلمی خلیل زاد, صلح افغانستان, طالبان افغانستان, نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان,

زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان که به منظور پیشبرد روند صلح به منطقه سفر کرده است، پس از ورود به پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان که به منظور پیشبرد روند صلح به منطقه سفر کرده است، پس از ورود به پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، دو طرف در جریان این دیدار درباره مناسبات دوجانبه و موضوعات مورد علاقه، امنیت منطقه و روند صلح افغانستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان در این دیدار اظهار داشت: حمایت ما از روند صلح افغانستان نشانه حسن نیت ما جهت ایجاد امنیت در منطقه است.

زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان نیز در این دیدار از تلاش ها و اقدامات پاکستان در جهت توسعه امنیت و ثبات در منطقه تمجید نمود.

لازم به ذکر است زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان بار دیگر جهت پیشبرد صلح افغانستان به منطقه سفر کرده است، علی رغم امضای توافقنامه صلح میان طالبان و آمریکا حملات خشونت آمیز شبه نظامیان طالبان علیه نیروهای ارتش افغانستان همچنان ادامه دارد و در حمله اخیر شبه نظامیان افغانستان و انفجار بمب در مسیر خودروی نیروهای پلیس، سید احمد بابازایی فرمانده پلیس ولایت خوست به همراه چند از نیروهای خود جان باخت.

ارسال نظر

 
1