خبر فوری

 
دیدار هیئتی به سرپرستی وزیر انرژی روسیه با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1901509444

20:07 1401/10/29


برچسب ها : پاکستان و روسیه, خط لوله گاز, دیدار, روابط اقتصادی, روابط تجاری, گفتگو, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

هیئتی به سرپرستی نیکولای شولگنوف وزیر انرژی روسیه طی سفر به اسلام آباد با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | هیئتی به سرپرستی نیکولای شولگنوف وزیر انرژی روسیه طی سفر به اسلام آباد با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله اهمیت انرژی در توسعه روابط اقتصادی و تجاری، پروژه عرضه بلندمدت نفت و گاز از روسیه به پاکستان و مسائل مربوط به خطوط لوله گاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمد شهباز شریف ضمن استقبال از هیئت روسی، به تمایل عمیق دو طرف جهت تقویت همکاری های دوجانبه در زمینه های تجارت، سرمایه گذاری و امور اقتصادی اشاره کرد.

در ادامه این نشست، نیکولای شولگنوف پیام ویژه ای از سوی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به نخست وزیر پاکستان ارائه کرد که در آن ولادیمیر پوتین پاکستان را شریک مهم روسیه در جنوب آسیا و جهان اسلام توصیف کرد و علاقه شدید خود را به تقویت روابط دوجانبه میان پاکستان و روسیه را ابراز نمود.

در پایان این نشست، شهباز شریف مطالبی را در خصوص هشتمین نشست کمیسیون بین دولتی پاکستان و روسیه که در 20 ژانویه 2023 در اسلام آباد برگزار خواهد شد ارائه کرد.

ارسال نظر

 
1