خبر فوری

 
دیدار هیئتی از نمایندگان شرکت های چینی فعال در بخش انرژی با مقامات ایالتی گلگت بلتستان
کد خبر :276806741

16:56 1399/10/18


برچسب ها : پروژه های برق آبی, خالد خورشید, دیدار, سفارتخانه چین در پاکستان, شرکت های چینی فعال در بخش انرژی, گلگیت, مقامات ارشد گلگیت بلتستان, هیئت چینی, وزیر ارشد ایالت گلگیت بلتستان,

یک هیئت عالی رتبه از نمایندگان شرکت های چینی فعال در بخش انرژی با خالد خورشید وزیر ارشد، معاون دبیر ارشد و مقامات ارشد بخش الکتترونیک گلگلیت بلتستان دیدار و گفتگو کردند.


گلگت بلتستان: با تلاش و همکاری سفارتخانه چین در پاکستان و دولت چین، یک هیئت عالی رتبه از نمایندگان شرکت های چینی فعال در بخش انرژی بخصوص در پروژه های برق آبی با خالد خورشید وزیر ارشد، معاون دبیر ارشد و مقامات ارشد اداره الکتترونیک گلگلیت بلتستان دیدار و گفتگو کردند.

وزیر ارشد گلگیت بلتستان در این دیدار گفت: مهمترین مسئله مردم گلگیت بلتستان، بحران انرژی است که برای حل این مسئله ما با دولت فدرال و نخست وزیر پاکستان پیوسته در ارتباط هستیم تا بتوانیم این بحران انرژی را حل کنیم. ما به دلیل نبود سیاست مشخصی برای بخش انرژی همیشه با بحران انرژی روبرو بوده ایم اما اکنون سیاست هایی برای بخش انرژی در حال تصویب هستند که بسیاری از مشکلات این دولت ایالتی را حل خواهند کرد. دولت ایالتی گلگیت بلتستان می خواهد در اسرع وقت کار بر روی پروژه های برق آبی در گلگیت بلتستان را آغاز کند. با توجه به وضع معیشت در پاکستان ما به سرمایه گذاری سرمایه گذاران خارجی در این بخش به شدت نیازمندیم و دولت فدرال و دولت ایالتی آماده تدوین سیاست ها و فرمول های پیشنهادی توسط آن ها در این بخش می باشند.

در این هنگام برخی از نمایندگان شرکت های چینی فعال در بخش انرژی از جمله China Power Gazebo و Three Gorges که بخشی از این هیئت بودند، در مورد عملکرد شرکت های مذکور و تکمیل پروژه های انرژی در سایر کشور ها از جمله پاکستان توضیحاتی ارائه داده و گفتند تمام اقدامات ممکن را برای حل بحران انرژی در گلگیت بلتستان انجام داده و بزودی مشکلات دولت و مردم این ایالت در این بخش را برطرف خواهند کرد.

ارسال نظر

 
1