خبر فوری

 
 
دیدار هیئتی از مقامات کنسولگری آمریکا در پیشاور با فرماندار ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :1603030699

14:42 1399/11/07


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, پیشاور, جیم آیزنهاوت, خیبر پختون خوا, دیدار, سرپرست سرکنسول آمریکا, شاه فرمان, فرماندار ایالت خیبر پختون خوا, لسلی دی ویگوئری, معاون دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور پاکستان,

لسلی دی ویگوئری معاون دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور پاکستان به همراه جیم آیزنهاوت سرپرست سرکنسول آمریکا در پیشاور با شاه فرمان فرماندار ایالت خیبر پختون خوا دیدار و گفتگو کردند.


پیشاور: به گزارش راز نیوز | لسلی دی ویگوئری معاون دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور پاکستان به همراه جیم آیزنهاوت سرپرست سرکنسول آمریکا در پیشاور با شاه فرمان فرماندار ایالت خیبر پختون خوا دیدار و گفتگو کردند.

طرفین در این دیدار در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کرده و بر تحکیم روابط میان ملت آمریکا و خیبر پختون خوا تاکید کردند.

شاه فرمان فرماندار ایالت خیبر پختون خوا در این دیدار گفت: این ایالت از نظر منابع طبیعی مختلف غنی بوده و فرصت های سرمایه گذاری زیادی برای دولت آمریکا بویژه در بخش کشاورزی و مواد معدنی در این ایالت وجود دارد.

هیئت مقامات کنسولگری آمریکا نیز طی این دیدار از مهمان نوازی فرماندار ایالت خیبر پختون خوا تشکر و تمایل خود را برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف با همکاری دولت پاکستان و دولت ایالتی خیبر پختون خوا ابراز کرد و خواستار تقویت روابط دوجانبه بین دو کشور شد.

ارسال نظر

 
1