خبر فوری

 
 
دیدار هیئتی از علمای پاکستان به سرپرستی طارق جمیل با نواف بن سعید المالکی در اسلام آباد
کد خبر :346114007

16:57 1400/09/30


برچسب ها : اسلام آباد, افراط گرایی, پاکستان و عربستان سعودی, دیدار, سفیر عربستان سعودی, طارق جمیل, گفتگو, نواف بن سعید المالکی, هیئت علمای پاکستان,

مولانا طارق جمیل به همراه هیئتی از علمای پاکستان با نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در پاکستان دیدار و گفتگو کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | مولانا طارق جمیل به همراه هیئتی از علمای پاکستان با نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در پاکستان دیدار و گفتگو کردند.

بر اساس جزئیات، طارق جمیل در توییت خود نوشت، در این دیدار سفیر عربستان در جریان فعالیت های دعوت و تبلیغ، خدمات دینی و فواید جهانیدر پاکستان قرار گرفت.

اعضای هیئت علمای پاکستان در این دیدار شامل، مفتی عبدالرحیم و مولانا طاهر اشرفی دستیار ویژه عمران خان نخست وزیر پاکستان می باشد.

لازم به ذکر است که وزارت امور اسلامی عربستان سعودی در 15 اذر (6 دسامبر) بدون بردن نامی از هیچ سازمان یا حزبی، تبلیغ افراط گرایانه را یکی از دروازه‌های ایجاد تروریسم معرفی کرد و هرگونه وابستگی و فعالیت در این گروه ممنوع را ممنوع دانست و گفت: بایستی اینگونه گروه های افراطی را تحریم و از آنها دوری کرد.

وزارت امور اسلامی عربستان در بیانیه ای در خصوص تحریم گروه های افراطی نام هیچ گروه یا حزبی را نبرد اما به گروه الاحباب اشاره مستقیم کرد و دکتر عبداللطیف شیخ وزیر امور اسلامی عربستان در خطبه های نماز جمعه به امام و خطیب مساجد دستور داد و مردم را نسبت به جماعت تبلیغی افراط گرایانه و فعالیت های آنان گوشزد کرد و فعالیت های اشتباه آنان را متوجه مردم ساخت.

ارسال نظر

 
1