خبر فوری

 
دیدار هیئتی از آژانس جنایی ملی انگلیس با وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1852420705

17:06 1401/03/23


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و انگلیس, دیدار, گفتگو, هیئت بریتانیایی, وزیر مبارزه با مواد مخدر,

هیئتی از آژانس جنایی ملی انگلیس با نواب زاده شاه زین بگئی وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | هیئتی از آژانس جنایی ملی انگلیس با نواب زاده شاه زین بگئی وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان گفت: قاچاق مواد مخدر به هر طریق ممکن متوقف شده است و از ارائه ابزارهای مختلف و کمک های فنی توسط آژانس جنایی بریتانیا برای جلوگیری از قاچاق استقبال می شود.

وی افزود: تبادل اطلاعات میان نیروهای مبارزه با مواد مخدر (ANF) و سازمان های بین المللی مربوطه توافق شده است همچنین مراکز تحقیقاتی ویژه در مناطق ساحلی بلوچستان و گوادر ایجاد خواهد شد که نه تنها به کشف صحیح مواد مخدر کمک می کند، بلکه روند تحقیقات مربوط به مواد مخدر را به صورت شفاف تکمیل خواهد کرد.

نواب زاده شاه زین بگئی ادامه داد: جلوگیری از قاچاق مواد مخدر به دلیل وضعیت امنیتی منطقه به یک چالش تبدیل شده است در همین حال، آموزش افسران قضایی مواد مخدر توسط آژانس های انگلیسی نیز در دست بررسی است.

پاکستان اخیراً مرحله بعدی برنامه کشوری را با همکاری آژانس جهانی مبارزه با مواد مخدر آغاز کرده است که این شامل پادگان های جداگانه در زندان ها برای معتادان به مواد مخدر و بانک اطلاعاتی ملی مجرمان مواد مخدر و همچنین آموزش های ویژه برای 40000 نفر در زمینه مبارزه با مواد مخدر است.

در پایان این نشست، اطلاعاتی در مورد همکاری نهادهای پاکستان و انگلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر بررسی شد.

ارسال نظر

 
1