خبر فوری

 
 
دیدار هیئت کنگره آمریکا با عمران خان نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1823296819

19:27 1400/09/02


برچسب ها : اسلام آباد, افزایش روابط, ایالات متحده آمریکا, پاکستان و آمریکا, دیدار, روابط دو جانبه, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, هیئت کنگره آمریکا,

گریگری میکس رئیس کمیته امور خارجه کنگره آمریکا در رأس هیئتی با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | گریگری میکس رئیس کمیته امور خارجه کنگره آمریکا در رأس هیئت 6 نفره کنگره آمریکا به همراه امی بیرا رئیس کمیته جانبی کنگره برای آسیا اقیانوسیه و آسیای مرکزی با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کردند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان گفت: این سفر باعث تعمیق بیشتر روابط پاکستان و ایالات متحده خواهد شد و همچنین نقش مهمی در تقویت روابط پارلمان های دو کشور ایفا خواهد کرد.

وی افزود: زمانی تبادلات سطح بالا میان دو کشور در همه سطوح، از جمله مدیریت، افزایش خواهد یافت که روابط دو کشور تقویت پیدا کند همچنین پاکستان و ایالات متحده برای ارتقای صلح، ثبات و توسعه اقتصادی در افغانستان نیاز به تعمیق روابط دارند.

وی ادامه داد: به عنوان بخشی از تلاش ها برای جلوگیری از یک بحران انسانی و فاجعه اقتصادی، نیاز فوری به ارائه کمک های مالی به مردم افغانستان وجود دارد.

در پایان، هیئت کنگره آمریکا و نخست وزیر پاکستان توافق کردند که پاکستان و ایالات متحده آمریکا باید برای تقویت روابط تجاری و اقتصادی دوجانبه و همچنین همکاری در زمینه های بهداشت، امنیت، مبارزه با تروریسم و ​​تغییرات آب و هوایی با یکدیگر همکاری کنند.

ارسال نظر

 
1