خبر فوری

 
 
دیدار هیئت پنج نفری مجلس بریتانیا با اسد قیصر
کد خبر :2125218651

18:44 1398/06/04


برچسب ها : بریتانیا, پاکستان, مجلس,

هیئت پنج نفری مجلس بریتانیا به رهبری خالد محمود صبح امروز با ورود به اسلام آباد، با اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، هیئت پنج نفری مجلس بریتانیا به رهبری خالد محمود صبح امروز با ورود به اسلام آباد، با اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
خالد محمود در این دیدار با بیان این مورد که بریتانیا موضوع کشمیر را برای حل و فصل شدن مسالمت آمیز آن، براساس مصوبات شورای امنیت سازمان ملل در هر سطحی بیان و مورد بررسی قرار خواهد داد افزود، حل شدن مسالمت آمیز مسئله کشمیر، ضامن امنیت منطقه است.

 

 

 
اسد قیصر نیز در این میان گفت: مجلس بریتانیا باید از نفوذ خود برای حل و فصل شدن موضوع کشمیر طبق خواسته مردم آن استفاده کند. تداوم حکومت نظامی در کشمیر و منع مردم از انجام اعمال عبادی جمعی، نقض صریح قوانین حقوق بشری است.
طرفین در اظهارات خود بیان داشتند که دو کشور خواستار استحکام و توسعه روابط در زمینه های مختلف از جمله تجارت، اقتصاد و آموزش هستند.
گفتنی است هیئت مجلس بریتانیا در این میان علاقه خود برای افزایش و تقویت همکاری ها در زمینه های متعدد با پاکستان را ابراز داشت و پس از این دیدار طی انجام کنفرانس خبری،گفت: جهان باید به نقض جدی حقوق بشر در کشمیر توجه کند و اقدام یکجانبه خاتمه استقلال کشمیر، امری قابل اعتراض است.

 

ارسال نظر

 
1