خبر فوری

 
دیدار هیئت پارلمانی کلیه احزاب انگلیس برای کشمیر با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :960804027

13:53 1398/12/01


برچسب ها : پارلمان, پاکستان و انگلیس, نخست وزیر, کشمیر,

عمران خان نخست وزیر پاکستان طی دیدار و گفتگو با هیئت پارلمانی کلیه احزاب انگلیس برای کشمیر APPKG به ریاست دیبی ابراهیم در دفتر خود، گفت: اقدامات خشونت طلبانه و جنون جنگی هند موجب بروز خطراتی علیه امنیت و ثبات منطقه شده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عمران خان نخست وزیر پاکستان طی دیدار و گفتگو با هیئت پارلمانی کلیه احزاب انگلیس برای کشمیر APPKG به ریاست دیبی ابراهیم در دفتر خود، گفت: اقدامات خشونت طلبانه و جنون جنگی هند موجب بروز خطراتی علیه امنیت و ثبات منطقه شده است، حل و فصل عادلانه مسئله کشمیر موجب بازگشت ثبات و امنیت به آسیای جنوبی می شود. جامعه جهانی علاوه بر اطلاع رسانی جهانی در خصوص جنایات ضد بشری هند، بر هند در خصوص حل این مسئله طبق قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل فشار وارد آورد، به حمایت خود از ملت مظلوم کشمیر تا زمان احقاق حقوقشان و دستیابی به استقلال و خود مختاری، ادامه خواهیم داد.

نخست وزیر پاکستان ضمن گفتگوی مفصل در خصوص اقدامات غیر قانونی هند در کشمیر اشغالی، با تمجید از توجه گروه به مسئله کشمیر، ابراز داشت که گروه قبل از این نیز گزارشی در خصوص کشمیر تهیه کرده است.

لازم به ذکر است هیئت پارلمانی انگلیس برای کشمیر متشکل از اعضای تمامی احزاب ، شامل : دیبی ابراهیم، عمران حسین، ساره برتکلف، جیمز دالی، طاهر علی، دودت کمنز، مارک است وود، قربان حسین و یاسمین دار بود.

ارسال نظر

 
1