خبر فوری

 
دیدار هیئت پارلمانی سوریه با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1035947241

17:36 1402/02/20


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و سوریه, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, روابط دوجانبه, مجلس ملی پاکستان, همکاری دوجانبه,

هیئت پارلمانی سوریه به سرپرستی سلوم السلوم طی سفر به اسلام آباد در حاشیه کنوانسیون دو روزه بین المللی قانون اساسی مجلس ملی پاکستان با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی این کشور دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | هیئت پارلمانی سوریه به سرپرستی سلوم السلوم طی سفر به اسلام آباد در حاشیه کنوانسیون دو روزه بین المللی قانون اساسی مجلس ملی پاکستان با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

راجا پرویز اشرف ضمن استقبال گرم از هیئت پارلمانی سوریه، از سلوم السلوم به دلیل سفر به پاکستان برای شرکت در کنوانسیون پنجاهمین سالگرد قانون اساسی پاکستان تشکر و قدردانی کرد و گفت: روابط مستحکم و دوستانه میان پاکستان و سوریه ستودنی است.

در ادامه این نشست، سلوم السلوم از راجا پرویز اشرف به دلیل حمایت های بی دریغ پاکستان از سوریه در زمان زلزله اخیر قدردانی کرد و مسائل مورد علاقه دوجانبه از جمله گسترش همکاری و روابط میان دو کشور به ویژه در حوزه های پارلمانی و گردشگری مذهبی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

رئیس مجلس ملی پاکستان، موقعیت سوریه را از نظر دینی و مذهبی مورد اهمیت دانست و خواستار بررسی مشکلات صدور ویزا برای پاکستانی هایی که قصد عزیمت به این کشور را دارند، شد که در همین حال، هیئت پارلمانی سوریه اطمینان داد که مشکلات مطرح شده را با مقامات ذی ربط در میان خواهد گذاشت و در اسرع وقت به مشکلات رسیدگی خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1