خبر فوری

 
 
دیدار هیئت پارلمان مالزی با سخنگوی مجلس ملی پاکستان
کد خبر :1112977839

16:13 1398/07/09


برچسب ها : اسد قیصر, پاکستان, سخنگوی مجلس, مالزی, مجلس,

هیئت پارلمانی پنج نفری مالزی به ریاست محمد عارف بن محمد یوسف سخنگوی مجلس مالزی امروز (سه‌شنبه) طی نخستین دیدار خود در سفرش به اسلام آباد، با اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، هیئت پارلمانی پنج نفری مالزی به ریاست محمد عارف بن محمد یوسف سخنگوی مجلس مالزی امروز (سه‌شنبه) طی نخستین دیدار خود در سفرش به اسلام آباد، با اسد قیصر سخنگوی مجلس ملی پاکستان دیدار و در رابطه با منافع مشترک و کشمیر به بحث و گفتگو پرداخت.
اسد قیصر در این دیدار پس از ارائه گزارش مفصلی از وضعیت اسفناک هندوستان و جنایات هند در کشمیر، تصریح داشت که اسلام آباد برای روابط دوستانه خود با مالزی اهمیت بسزایی قائل است. اسلام آباد خواستار توسعه روابط اقتصادی، تجاری و دیگر بخش ها با مالزی بوده و با کشورهای همسایه خود در راستای برپایی صلح و امنیت نیز خواهان گسترش مناسبات دوجانبه است.


اسد قیصر در ادامه گفتگوی خود، اظهارات مهاتیر محمد نخست وزیر مالزی در حمایت از مردم کشمیری در مجمع عمومی سازمان ملل را قابل ستایش عنوان کرد و افزود، تصمیم مقامات کشورهای پاکستان، مالزی و ترکیه در رابطه با راه اندازی شبکه تلویزیونی مشترک برای مقابله با اسلام هراسی، اقدام خوبی است. پیوندهای نزدیک بین نمایندگان پارلمانی پاکستان و مالزی موجب استفاده از تجربیات یکدیگر می‌شود.


سخنگوی مجلس مالزی نیز در این میان با ابراز خرسندی از روابط قدیمی دوستانه میان دو کشور، از علاقه مالزی برای گسترش و تقویت این روابط گفت و افزود، مالزی خواستار توسعه همکاری های همه جانبه خود با پاکستان است.

ارسال نظر

 
1