خبر فوری

 
دیدار هیئت نمایندگان انجمن تجاری پاکستان و غرب کانادا با رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :811773984

17:15 1401/08/20


برچسب ها : اتاق بازرگانی بین المللی پاکستان و آمریکا, اسلام آباد, انجمن تجاری پاکستان و غرب کانادا, پاکستان و کانادا, پنجاب, دیدار, رئیس مجلس سنای پاکستان, محمد صادق سنجرانی,

هیئت نمایندگان انجمن تجاری پاکستان و غرب کانادا و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی بین المللی پاکستان و آمریکا با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار و گفتگو کردند


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | هیئت نمایندگان انجمن تجاری پاکستان و غرب کانادا و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی بین المللی پاکستان و آمریکا با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار و گفتگو کردند.

سناتور ذیشان خانزاده و قاسم صمد خان معاون رئیس مجلس سنای پاکستان نیز طی این دیدار حضور داشتند و دو طرف طی این دیدار در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

رئیس مجلس سنای پاکستان طی این دیدار گفت: پاکستان و کانادا دارای روابط دیرینه و دوستانه با یکدیگر هستند و پاکستان آماده افزایش همکاری با کانادا در بخش های مختلف می باشد. دو کشور باید به بخش های تجارات و سرمایه گذاری توجه کنند.

وی گفت: لازم است کالاهای پاکستانی در بازار کانادا معرفی شوند و تجار کانادایی نیز می توانند با سرمایه گذاری در بخش های مختلف پاکستان از یک بازار مصرف بزرگ بهره مند شوند.

وی همچنین گفت: نیاز به تسهیل حمل و نقل عمومی بین دو کشور وجود دارد.

دو طرف همچنین طی این دیدار آمادگی خود را برای انجام تلاش سازنده و معنادار به منظور تقویت روابط دوجانبه پاکستان و کانادا اعلام کردند.

ارسال نظر

 
1