خبر فوری

 
 
دیدار هیئت موسسه "جائیکا" ژاپن با مشاور تجاری پاکستان
کد خبر :812629286

18:40 1398/05/15


برچسب ها : پاکستان, ژاپن,

هیئت موسسه "جائیکا" ژاپن به ریاست شکیکی فرورتا با عبد الرزاق داؤد مشاور تجاری نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد. هیئت در این دیدار علاوه بر منافع مشترک دوجانبه، درمورد صنعت خودرو نیز گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، هیئت موسسه "جائیکا" ژاپن به ریاست شکیکی فرورتا با عبد الرزاق داؤد مشاور تجاری نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد. هیئت در این دیدار علاوه بر منافع مشترک دوجانبه، درمورد صنعت خودرو نیز گفتگو کرد.
مشاور تجاری پاکستان در این بین با عرض تشکر از این موسسه بابت همکاری با پاکستان، ابراز داشت که با همکاری بیشتر موسسه و ورود تکنولوژی بروز به داخل می توان تولید محصولات و صادرات کشور را افزایش داد. همکاری "جائیکا" در زمینه صنعت خودرو حامل اهمیت بسیاری است، با تسهیل در امور تجارت درحال توسعه سرمایه گذاری هستیم.
شکیکی فرورتا در این میان با اظهار این موضوع که درکنار سیاست های سازگار با محیط زیست و تولید وسیله نقلیه باید در زمینه بهبود اقدامات ایمنی وسایل نقلیه نیز تلاش کرد، گفت: این کشور حدود نزدیک 200 هزار تولید دارد که باید با افزایش آن را به 500 هزار رساند. درکنار وسایل نقلیه جدید برای ایجاد موسسه ی بازرسی وسایل نقلیه قدیمی همکاری خواهیم نمود.

ارسال نظر

 
1