خبر فوری

 
 
دیدار هیئت مقامات کشمیری با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :843759139

16:57 1397/11/03


برچسب ها : ارتش, پاکستان, جامو و کشمیر, هند, کشمیر,

هیئت عالی رتبه کشمیر طی دیدار با وزیر امور خارجه پاکستان شاه‌ محمود قریشی از وی در رابطه با تلاش های انجام شده برای رساندن پیام مظلومیت کشمیر در سرتاسر جهان تشکر کرد.


 

به گزارش راز نيوز، هیئت عالی رتبه کشمیر طی دیدار با وزیر امور خارجه پاکستان شاه‌ محمود قریشی در اسلام آباد پایتخت این کشور از وی در رابطه با تلاش های انجام شده برای رساندن پیام مظلومیت کشمیر در سرتاسر جهان تشکر کرد.

در این دیدار در رابطه با برگزاری روز ملی هم صدا شدن با کشمیر مشاوره ای میان دو طرف انجام شد، در پی نتیجه حاصله از این مشورت، روز 5 فوریه میلادی به عنوان روز هم صدا شدن با مردم مظلوم کشمیر تعیین شده است.

محمود قریشی با اشاره به این موضوع که نخواهیم گذاشت خون ریخته شده زنان و کودکان مظلوم کشمیری حدر رود گفت : مسئله جامو کشمیر اشغالی را در دنیا به طور آشکار بیان خواهیم کرد.
وی افزود، در حال حاضر مسئله جامو کشمیر توسط قدرت هایی روبه بدتر شدن است، به همراه سازمان ملل، دیگر سازمان ها نیز در گزارش های خود مواضعی در این رابطه را بیان کرده اند که هم موضع با پاکستان است؛ از رئیس مجمع عمومی سازمان ملل نیز خواستار حل کردن مسئله کشمیر توسط اجرا سازی قرارداد های شورای امنیت در این زمینه شده ایم.
همچنین لازم به ذکر است که جنایات نقض حقوق بشر ارتش هند در کشمیر همچنان ادامه دارد، روز گذشته نیز طی تیراندازی ارتش هند دو تن از افراد کشمیری جان باختند.

ارسال نظر

 
1