خبر فوری

 
دیدار هیئت عالی رتبه مدیران بانک جهانی با وزیر آموزش دولت فدرال پاکستان
کد خبر :1857897688

16:44 1401/03/27


برچسب ها : بانک جهانی, پاکستان و بانک جهانی, رانا تنویر حسین, وزیر آموزش و پرورش پاکستان,

هیئت عالی رتبه مدیران اجرایی بانک جهانی به سرپرستی کریستن ادواور روز گذشته با رانا تنویر حسین وزیر آموزش دولت فدرال پاکستان دیدار و رایزنی کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هیئت عالی رتبه مدیران اجرایی بانک جهانی به سرپرستی کریستن ادواور روز گذشته با رانا تنویر حسین وزیر آموزش دولت فدرال پاکستان دیدار و رایزنی کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، رانا تنویر وزیر آموزش فدرال پاکستان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به هیئت بانک جهانی از اقدامات این بانک و طرح‌های مختلف آن در پاکستان تمجید نمود.

وی سپس طی سخنانی ابراز داشت: پروژه‌ها و طرح‌های جاری با همکاری بانک جهانی در پاکستان باید هرچه فوری تسریع و تکمیل گردد، مقابله با چالش‌های پیش روی دانش‌آموزان در خارج از مدارس تا زمان عدم دستیابی به منابع داده‌ای معتبر امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی افزود: ما برای تدوین استراتژی عملی و مؤثر نیازمند آمارگیری گسترده در خصوص کودکان خارج از مدارس هستیم.

وزیر آموزش پاکستان بر لزوم ایجاد بدنه‌ای با قابلیت جمع آوری داده‌ها و تبدیل آن به اطلاعات عملی تاکید کرد.

رانا تنویر حسین با بیان اینکه آموزش از راه دور باید در نظام آموزش رسمی گنجانده شود خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه کووید-19 قابل تقدیر است، این سیستم نباید به عنوان یک جایگزین در زمان کووید-19 بلکه باید به عنوان یک سیستم دائمی برای تحصیل دانش‌آموزان در نظر گرفته شود، این روش ارزان‌تری نسبت به سیستم مدارس سنتی است و بنابراین امکان دسترسی بیشتر را فراهم می‌کند.

کریستین ادو نیز در این دیدار از نقش وزارت آموزش پاکستان در اجرای پروژه های تامین شده از سوی بانک جهانی تمجید نمود.

ارسال نظر

 
1