خبر فوری

 
دیدار هیئت عالی رتبه سازمان یونیسف به ریاست مدیر اجرایی این سازمان با وزیر آموزش پاکستان
کد خبر :780224722

12:13 1400/12/04


برچسب ها : پاکستان و سازمان ملل متحد, شفقت محمود, صندوق کودکان سازمان ملل متحد, مدیر اجرایی سازمان یونیسف, وزیر آموزش و پرورش پاکستان, یونیسف,

سرکار خانم کاترین ام راسل مدیر اجرایی سازمان یونیسف در ادامه دیدار با مقامات پاکستان، روز گذشته در صدر هیئت عالی رتبه با شفقت محمود وزیر آموزش و پروش پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سرکار خانم کاترین ام راسل مدیر اجرایی سازمان یونیسف در ادامه دیدار با مقامات پاکستان، روز گذشته در صدر هیئت عالی رتبه با شفقت محمود وزیر آموزش و پروش پاکستان دیدار کرد.

طبق بیانیه صادر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص امور مربوط به بازگشایی محفوظ مدارس در دوران شیوع ویروس کووید-19 و تداوم روند آموزش موثر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد و وزیر دولت فدرال پاکستان علاوه بر این پیرامون موضوعاتی همچون کاهش آسیب های ناشی از شیوع ویروس کووید-19 در بخش آموزشی، مقابله با چالش های کلیدی و مهم از جمله افزایش آمار ترک تحصیل و ثبت نام کودکان بازمانده از تحصیل به ویژه دختران بحث و گفتگو نمودند.

دو طرف همچنین کاهش میزان رشد کودکان و راه اندازی برنامه غذایی در مدارس پاکستان که به بهبود سلامت جسمی و روانی کودکان کمک می کند را مورد بررسی قرار دادند.

شفقت محمود وزیر آموزش و پرورش پاکستان در این دیدار خاطرنشان کرد: پاکستان روابط بسیار خوبی با سازمان یونیسف دارد و ما این سازمان را برای خرید و تامین کیت های بهداشتی به ارزش 9 میلیون دلار منتخب کردیم.

وی افزود: سازمان یونیسف در حال همکاری با وزارت آموزش جهت تهیه و تدوین چارچوب مربوط به آموزش از راه دور است، علاوه بر این یونیسف مطالعاتی را در زمینه تاثیرات کووید-19 بر آموزش در پاکستان داشته است.

دو طرف در پایان بر عزم خود برای تداوم رایزنی های و تعاملات در آینده تاکید نمودند.

ارسال نظر

 
1