خبر فوری

 
 
دیدار هیئت عالی رتبه انجمن صادرات خودرو ژاپن با فرماندار ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :111101647

09:39 1399/07/04


برچسب ها : انجمن صادرات خودروی ژاپن, پاکستان و ژاپن, چودری محمد سرور, فرماندار ایالت پنجاب,

هیئت عالی رتبه انجمن صادرات خودروی ژاپن با حضور در دفتر فرمانداری ایالت پنجاب پاکستان با چودری محمد سرور فرماندار ایالت پنجاب دیدار و گفتگو نمودند.


لاهور: به گزارش راز نیوز| هیئت عالی رتبه انجمن صادرات خودروی ژاپن با حضور در دفتر فرمانداری ایالت پنجاب پاکستان با چودری محمد سرور فرماندار ایالت پنجاب دیدار و گفتگو نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار موضوعات مختلف دوجانبه از جمله سفر آتی چودری محمد سرور به ژاپن و همچنین مسائل پاکستانی های مقیم ژاپن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نمایندگان انجمن صادرات خودروی ژاپن در این دیدار ابراز داشتند: بیشتر شهروندان پاکستانی مقیم ژاپن وابسته به بخش صادرات خودروهای کارکرده می باشد و خواسته دیرینه و اساسی آنها صادرات خودروهای سالم با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به پاکستان می باشد که نیازمند صدور مجوز واردات تجاری وسایل نقلیه است.

انجمن صادرات خودروی ژاپن در این دیدار با برشمردن چند خواسته اصلی خود خواستار توجه ویژه فرماندار ایالت پنجاب به این موارد شدند که عبارت است از: 1. حدف شرط ارائه شماره حساب بانکی بین‌المللی(IBAN) در گواهی تحقق درآمد(PRC) 2. ترخیص تمامی خودروهایی که گواهی تحقق درآمد(PRC) آنها قبل از 20 شهریور ماه صادر شده است. 3. ارائه بستر الکترونیکی برای تاییدیه گواهی تحقق درآمد.

ارسال نظر

 
1