خبر فوری

 
 
دیدار هیئت عالی رتبه اتحادیه اروپا با وزیر ارشد ایالت سند پاکستان
کد خبر :1213902913

12:57 1401/02/27


برچسب ها : اتحادیه اروپا, پاکستان و اتحادیه اروپا, دولت محلی ایالت سند, مراد علی شاه, وزیر ارشد ایالت سند,

هیئت عالی رتبه اتحادیه اروپا امروز سه شنبه با سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند دیدار نمود.


کراچی: به گزارش راز نیوز| هیئت عالی رتبه اتحادیه اروپا امروز سه شنبه با سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار که تامس دایلر، دلارد تیلانه و دیگر مقامات سیاسی اتحادیه اروپا حضور داشتند، دو طرف در خصوص امور مربوط به تجارت دوجانبه و جی اس پی پلاس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

هیئت اتحادیه اروپا در این دیدار از آغاز طرح مشارکت در استعدادها خبر داد که منجر به متوقف شدن مهاجرت نیروی کار به کشورهای عضو گروه مورد نظر خواهد شد و جوانان دارای استعداد و مهارت در کشورهای خود به فعالیت و کسب درآمد خواهند پرداخت.

طبق اعلام هیئت اتحادیه اروپایی، کشورهای آسیایی، برخی از کشورهای آفریقا و فرانسه عضو گروه مذکور خواهند بود.

سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند نیز در این دیدار از انجام اقداماتی در جهت ارتقای اداره بنادر و ماهی خبر داد و گفت: ظرفیت های بسیار خوبی برای حضور سرمایه گذاران در این نوع بخش ها وجود دارد.

وی با تاکید بر اهمیت جی اس پی پلاس برای پاکستان خاطرنشان کرد: بهره مندی از معافیت پرداخت عوارض گمرکی برای صادرات به کشورهای اتحادیه اروپا منافع گسترده ای برای تجارت پاکستان به همراه دارد.

وی همچنین از تدوین قانون و انجام اقدامات مربوطه از سوی دولت محلی ایالت سند برای مقابله با استفاده از کودکان کار خبر داد.

ارسال نظر

 
1