خبر فوری

 
 
دیدار هیئت صندوق بین المللی پول با سناتور اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1788693907

20:02 1401/11/11


برچسب ها : پاکستان و صندوق بین المللی پول, دیدار, عایشه غوث پاشا, گفتگو, محمد اسحاق دار, هیئت صندوق بین المللی پول, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

هیئت صندوق بین المللی پول به ریاست ناتان پورتر طی سفر به اسلام آباد با سناتور اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | هیئت صندوق بین المللی پول به ریاست ناتان پورتر طی سفر به اسلام آباد با سناتور اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

 همچنین در این دیدار، عایشه غوث پاشا وزیر مشاور دولت در امور داریی و خزانه داری، رئیس بانک دولتی، رئیس هیئت فدرال درآمد پاکستان و طارق باجوه و طارق پاشا معاونین نخست وزیر پاکستان نیز حضور به غمل رساندند.

در این نشست، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از حمله سیاست های اقتصادی و مالی، اصلاحات در بخش انرژی، پوشش کسری مالی و تشکیل یک کمیته عالی رتبه برای پایان دادن به بدهی مدور مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه سناتور اسحاق دار، هیئت صندوق بین المللی پول را در جریان سیاست های اقتصادی، اصلاحات در بخش های مختلف، نرخ ارز برای پوشش کسری مالی و اصلاحات بخش انرژی قرار داد.

وی همچنین از تکمیل شرایط و برنامه های صندوق بین المللی پول توسط دولت پاکستان اطمینان خاصل کرد و گفت: پاکستان تمام حمایت های ممکن را حهت بررسی نهم ارائه خواهد کرد.

در پایان این نشست، ناتان پورتر سرپرست هیئت هیئت صندوق بین المللی پول ابراز امیدواری کرد که پاکستان اقدامات لازم را جهت تکمیل بررسی نهم انجام دهد و با صندوق بین المللی پول در زمینه اصلاحات به موقع در بخش های مختلف همکاری نماید.

ارسال نظر

 
1