خبر فوری

 
دیدار هیئت شورای سرمایه گذاری اتحادیه کشورهای مشترک المنافع با دستیار امور مالی و درآمد نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1521238381

15:39 1398/12/01


برچسب ها : اتحادیه کشورهای مشترک المنافع, پاکستان و اتحادیه کشورهای مشترک المنافع, تجارت, سرمایه گذاری,

دکتر عبد الحفیظ شیخ دستیار امور مالی و درآمد نخست وزیر پاکستان با هیئت شورای سرمایه گذاری اتحادیه کشورهای مشترک المنافع به ریاست سرهوگو سوائر معاون رئیس شورا، دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر عبد الحفیظ شیخ دستیار امور مالی و درآمد نخست وزیر پاکستان در نشست با هیئت شورای سرمایه گذاری اتحادیه کشورهای مشترک المنافع به ریاست سرهوگو سوائر معاون رئیس شورا، گفت: پاکستان در تلاش برای فراهم آوردن محیط مساعد برای سرمایه گذاران خارجی و کشف بازارهای صادراتی جدید است. کشورهای اتحادیه مشترک المنافع می توانند بازار های خوبی برای محصولات پاکستانی باشند.

رهبر هیئت طی ارائه گزارش به دستیار نخست وزیر پاکستان، گفت: شورا وظیفه تسهیل تجارت و سرمایه گذاری در کشورهای مشترک المنافع را دارد، مجمع تجاری تجارت مشترک المنافع هر دو سال یکبار توسط شورا برگزار می شود، این مجمع طی سال جاری در رواندا برگزار می شود و ما خواستار دعوت از نخست وزیر پاکستان برای شرکت در این مجمع به همراه یک هیئت تجاری هستیم. گفتنی است هیئت از گام های برداشته شده توسط دولت پاکستان برای تسهیل امر سرمایه گذاری و تجارت، تعریف و تمجید کرد.

ارسال نظر

 
1