خبر فوری

 
 
دیدار هیئت شرکت مخابراتی تاول تحت پادشاهی عربستان سعودی با مفتاح اسماعیل در اسلام آباد
کد خبر :716064625

19:30 1401/05/26


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان سعودی, دیدار, گفتگو, مفتاح اسماعیل, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

امانوئل لئونارد افسر ارشد بین المللی شرکت محدود برج‌ های مخابراتی تاول (TAWAL) پادشاهی عربستان سعودی با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | امانوئل لئونارد افسر ارشد بین المللی شرکت محدود برج‌ های مخابراتی تاول (TAWAL) پادشاهی عربستان سعودی با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، شاه فیصل صفدر ختک نماینده کشور پاکستان در شرکت محدود برج‌ های مخابراتی تاول (TAWAL) پادشاهی عربستان سعودی نیز حضور داشت.

در این دیدار، به وزیر دارایی و درآمد پاکستان توضیحاتی در مورد عملیات، هدف و چشم انداز شرکت محدود برج‌ های مخابراتی تاول (TAWAL) پادشاهی عربستان سعودی ارائه شد همچنین امانوئل لئونارد بیان کرد: توسعه و بهبود زیرساخت های مخابراتی اولویت کلیدی شرکت تاول است و پس از خرید کامل شرکت مخابراتی TAWAL Telecom در پاکستان، TAWAL قصد دارد به اپراتورهای شبکه تلفن همراه در پاکستان دسترسی دهد تا نیازهای خود را برای پوشش بهتر و ظرفیت داده با سرعت مناسب و در حال رشد برآورده کنند.

مفتاح اسماعیل وزیر دارایی از کار عملیاتی شرکت TAWAL قدردانی کرد و آن را برای توسعه بخش مخابرات پاکستان حائز اهمیت دانست و گفت: دولت فعلی متعهد به ارائه تمامی حمایت های ممکن جهت سهولت انجام تجارت و تسهیل سرمایه گذاری مستقیم خارجی در پاکستان است؛ وی همچنین در پایان این نشست، به هیئت شرکت تاول از همکاری و حمایت بی دریغ خود اطمینان داد.

ارسال نظر

 
1