خبر فوری

 
دیدار هیئت شرکت سرمایه گذاری فرانسوی با اسحاق دار وزیر دارایی پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :965296434

19:17 1401/12/02


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و فرانسه, دیدار, روابط اقتصادی, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سیاست اقتصادی, گفتگو, محمد اسحاق دار, همکاری اقتصادی, همکاری دوجانبه, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

هیئت شرکت سرمایه گذاری فرانسوی روتشیلد اند کو طی سفر به اسلام آباد با محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | هیئت شرکت سرمایه گذاری فرانسوی روتشیلد اند کو طی سفر به اسلام آباد با محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله چالش های اقتصادی پیش روی پاکستان و نقشه راه بهبود وضعیت اقتصادی به سمت توسعه پایدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در همین حال، محمد اسحاق دار ضمن خوشامدگویی و استقبال از هیئت میهمان، هیئت سرمایه گذاری روتشیلد اند کو را در جریان وضعیت اقتصادی پاکستان قرار داد و گفت: دولت با وجود شرایط سخت اقتصادی، اقتصاد کشور را به سمت ثبات و توسعه پیش می برد.

وی خود را در اجرای برنامه های صندوق بین المللی پول موفق و سربلند دانست و افزود: دولت پاکستان متعهد به تکمیل برنامه جاری و اجرای کلیه تعهدات بین المللی است.

در ادامه این نشست، هیئت سرمایه گذاری روتشیلد اند کو ضمن حمایت از سیاست های دولت پاکستان برای حفظ و تقویت ثبات مالی، وزیر دارایی و درآمد پاکستان را در خصوص مشخصات شرکت و خدمات مالی ارائه شده آن به کشورهای مختلف در سراسر جهان مطلع ساخت.

در پایان این دیدار، محمد اسحاق دار از حسن نیت هیئت سرمایه گذاری روتشیلد اند کو جهت شکوفایی اقتصادی در پاکستان ابراز تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1