خبر فوری

 
 
دیدار هیئت سرکنسول چین با بازرس کل نیروی پلیس ایالت پنجاب
کد خبر :2106150258

19:26 1399/07/30


برچسب ها : بازرس کل پلیس, پلیس پنجاب, سرکنسول چین, سی پیک, لاهور, نیروی پلیس, کریدور اقتصادی,

هیئت چینی به ریاست لانگ دنگ بن سرکنسول چین با انعام غنی بازرس کل نیروی پلیس ایالت پنجاب در دفترش دیدار و در مورد امنیت شهروندان چینی و امور دوجانبه به رایزنی پرداخت.


لاهور: به گزارش راز نیوز| هیئت چینی به ریاست لانگ دنگ بن سرکنسول چین با انعام غنی بازرس کل نیروی پلیس ایالت پنجاب در دفترش دیدار و در مورد امنیت شهروندان چینی و امور دوجانبه به رایزنی پرداخت.

بازرس کل در این دیدار با بیان اینکه امنیت شهروندان چینی اعم از متخصصان، هنرمندان و دیگر اقشار باتوجه به جاری بودن کار بر پروژه سی پیک در اکثر نقاط این ایالت، در اولویت نیروی پلیس قرار دارد، گفت: یگان ویژه حفاظت SPU مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و آموزش حرفه ای، شبانه روز در تلاش است تا امنیت شهروندان چینی را حفظ کند. وی افزود: علاوه بر یگان ویژه حفاظت، افسران پلیس منطقه نیز به صورت ماهانه ضمن بازدید از بخش های مختلف سی پیک، ترتیبات امنیتی آن را مورد بررسی قرار می دهند، از طرف دیگر، پرسنل امنیتی را ضمن مجهز کردن به تجهیزات پیشرفته ازجمله جلیقه ضد گلوله و کلاه ویژه، و دیگر تجهیزات بروز، به طور مداوم ارتقاء می دهیم تا آنها بتوانند وظایف خود را با جدیت و دقت انجام دهند.

سرکنسول چین ضمن ابراز اطمینان از تلاش های پلیس ایالت پنجاب جهت حفاظت از شهروندان چینی، اظهار داشت که یگان ویژه حفاظت به صورت جدی و کامل وظایف خود در قبال حفاظت از شهروندان چینی انجام می دهد، در آینده همکاری های دوجانبه برای فراهم کردن بروز ترین تجهیزات و تسهیلات برای نیروی پلیس پنجاب را افزایش خواهیم داد.

ارسال نظر

 
1