خبر فوری

 
 
دیدار هیئت سازمان ملل با دبیر ارشد ایالت سند
کد خبر :560706068

17:43 1399/08/29


برچسب ها : بارندگی, دبیر ارشد ایالت سند, معاون ارشد, هیئت سازمان ملل, وزیر ایالت سند, کراچی,

هیئت سازمان ملل به رهبری جولیان هارنی هماهنگ کننده سازمان ملل امروز با حضور در دفتر دبیر ارشد ایالت سند، با سید ممتاز علی شاه و نمایندگان دولت محلی دیدار کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| هیئت سازمان ملل به رهبری جولیان هارنی هماهنگ کننده سازمان ملل امروز با حضور در دفتر دبیر ارشد ایالت سند، با سید ممتاز علی شاه و نمایندگان دولت محلی دیدار کرد.

سید ممتاز علی شاه دبیر ارشد ایالت سند طی این دیدار، با آگاه سازی هیئت از این مورد که دولت محلی مناطق تحت تاثیر بارش های شدید را بررسی کرده است، گفت: به قربانیان بارش های شدید مبلغی به عنوان غرامت پرداخت خواهد شد و خیابان، بیمارستان و مدارس نیز آسیب دیده اند. وی افزود: دولت محلی برای کمک به قربانیان بارش های شدید از دولت فدرال کمک خواسته است و ما می خواهیم تا سازمان ملل نیز برای احیای مناطق آسیب دیده در اثر بارش های شدید، کمک کند.

وی در ادامه این دیدار، با آگاه سازی هیئت سازمان ملل از اقدامات صورت گرفته دولت محلی برای کنترل شیوع بیماری همه گیر کرونا، اظهار داشت که دولت محلی در این راستا صندوق اضطراری نیز برای مقابله با ویروس تشکیل داده است، درحالیکه وزیر ارشد ایالت سند نظارت دقیقی بر آمار ویروس کرونا دارد.

هیئت سازمان ملل در گفتگو با دبیر ارشد ایالت سند اظهار داشت که ما به همراه سازمان مدیریت حوادث PDMA از مناطق آسیب دیده دراثر بارش های شدید بازدید کرده ایم و بارندگی ها بسیاری از مردم را تحت تاثیر قرار داده و به محصولات آسیب رسانده اند. به همراه دولت ایالت سند، جامعه جهانی را برای کمک بسیج خواهیم کرد. هیئت در ادامه ضمن ستودن اقدامات جدی وزیر ارشد ایالت سند در رابطه با ویروس  کرونا، اظهار داشتند که اما مردم این ایالت همچنان این بیماری را جدی نمی گیرند که باید بر اجرای یک کمپین رسانه ای برای این امر تاکید شود.

ارسال نظر

 
1