خبر فوری

 
دیدار هیئت روسی با وزیر راه آهن پاکستان
کد خبر :929872507

13:03 1400/04/11


برچسب ها : اعظم خان سواتی, پاکستان و روسیه, راه آهن, هیئت سیاسی, وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان,

هیئت روسی با حضور در دفتر اعظم خان سواتی وزیر راه آهن پاکستان، با وی در حضور معاون او دیدار و در خصوص امور مورد علاقه مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هیئت روسی با حضور در دفتر اعظم خان سواتی وزیر راه آهن پاکستان، با وی در حضور معاون او دیدار و در خصوص امور مورد علاقه مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند. همچنین در این بین اجلاس مهم وزارت راه آهن پاکستان برگزار شد که هیئت در آن شرکت کرد.

اعظم خان سواتی طی گفتگوضمن ارائه توضیحاتی از توانایی های راه آهن پاکستان، اظها داشت که فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری در این بخش وجود دارد. دولت فعلی برای رشد راه آهن اقدامات زیادی انجام داده است.

وزیر راه آهن پاکستان با بسیار مهم خواندن این بخش، در بیان دلیل گفت: زیرا اقتصاد قوی منحصر به سیستم حمل و نقل خوب است. وی ضمن ارائه توضیحاتی به هیئت روسی در رابطه با وسعت راه آهن و تسهیلات مختلف آن، افزود: سیستم راه آهن و عملکرد آن با نصب تجهیزات مدرن بیشتر بهبود می یابد.

وی با تاکید بر فعال سازی راه آهن از طریق مشارکت بخش های خصوصی و دولتی، از شرکت های روسیه ای برای سرمایه گذاری در این بخش دعوت به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1