خبر فوری

 
 
دیدار هیئت توسعه و مدیریت روستایی کره جنوبی با عمران خان در اسلام آباد
کد خبر :125091770

16:18 1400/05/13


برچسب ها : پاکستان و کره جنوبی, عمران خان, ملاقات, نخست وزیر پاکستان, کشاورزی,

هیئت توسعه و مدیریت روستایی کره جنوبی (DRDA) به رهبری هور تائی وونگ معاون وزیر کره جنوبی در روز سه شنبه با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کردند.


 

اسلام آباد : به گزارش راز نیوز | هیئت توسعه و مدیریت روستایی کره جنوبی (DRDA) به رهبری هور تائی وونگ معاون وزیر کره جنوبی در روز سه شنبه با عمران خان نخست وزیر پاکستان دیدار کردند.

در این دیدار، عمران خان نخست وزیر پاکستان گفت: کشاورزی بخش عمده ای از اقتصاد کشور است و تبادل فناوری و تجربه در این زمینه توسط کره جنوبی منجر به دستیابی در امنیت غذایی این کشور و بهبود درآمد کلی کشاورزان می شود.

نخست وزیر با استقبال از هیئت، از روابط چند جانبه و دوستانه موجود میان دو کشور قدردانی به عمل آورد.

نخست وزیر پاکستان همچنین از نقش DRDA در حمایت از توسعه فناوری کشاورزی به ویژه در زمینه های مختلفی از جمله محصولات، ارائه ظرفیت و آموزش به محققان و کشاورزان و توسعه پایدار بخش کشاورزی تشکر کرد.

در ادامه عمران خان از گسترش همکاری میان دو کشور ابراز امیدواری کرد و گفت: بایستی از ظرفیت های گسترده در زمینه های مختلف برای تقویت بیشتر همکاری های دوجانبه استفاده گردد.

در پایان، معاون وزیر کره جنوبی از اهمیت همکاری میان پاکستان و کره جنوبی در زمینه های مختلف قدردانی کرده و بر تعهد کره جنوبی برای ادامه همکاری در بخش کشاورزی و توسعه روستایی پاکستان تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1