خبر فوری

 
دیدار هیئت ترکیه ای با کمیسر کراچی
کد خبر :296438031

13:28 1401/07/21


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, دکتر بیرام سامین, دیدار, رئیس سازمان مدیریت حوادث و فوریت های ترکیه, سازمان مدیریت حوادث و فوریت های ترکیه, سند, محمد اقبال میمن, هیئت ترکیه ای, کراچی, کمیسر کراچی,

هیئتی ترکیه ای به ریاست دکتر بیرام سامین رئیس سازمان مدیریت حوادث و فوریت های ترکیه با محمد اقبال میمن کمیسر کراچی دیدار و گفتگو کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز | هیئتی ترکیه ای به ریاست دکتر بیرام سامین رئیس سازمان مدیریت حوادث و فوریت های ترکیه با محمد اقبال میمن کمیسر کراچی دیدار و گفتگو کرد.

کمیسر کراچی طی این دیدار گفت: ترکیه در هر مشکلی به پاکستان کمک کرده است. ما از کمک ترکیه، کشور برادر خود برای کمک به سیل زدگان پاکستان سپاس گذار هستیم.

کمیسر کراچی طی این دیدار گفت: سیل اخیر ویرانی گسترده ای در سراسر کشور از جمله ایالت سند از خود برجای گذاشته است. اکنون صدها هزار نفر بی خانمان هستند. حکومت ایالت سند به رهبری سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت هند در حال توانبخشی به سیل زدگان است. همه ی مقامات ایالت سند با اراده ای محکم در حال تلاش و انجام وظایف خود هستند.

وی طی این دیدار به هیئت ترکیه ای در مورد شهرک چادرنشینان شهر کراچی اطلاعاتی ارائه کرد و آن ها را در جریان مشکلات ساکنان این منطقه قرار داد.

اعضای هیئت ترکیه ای نیز طی این دیدار اعلام کردند که پاکستان کشور برادر ترکیه است و دولت و مردم ترکیه در این شرایط سخت در کنار مردم پاکستان هستند. ما به حکومت پاکستان برای توانبخشی به سیل زدگان در این کشور کمک خواهیم کرد.

سازمان مدیریت حوادث و فوریت های ترکیه اقدامات لازم را برای بهبود وضعیت زندگی مردم ساکن در شهرک چادرنشین شهر کراچی انجام خواهد داد.

سازمان مدیریت حوادث و فوریت ها یکی از سازمان های مدیریت بلایای طبیعی ترکیه است. این سازمان خواستار کمک به سیل زدگان شهرک چادرنشین جاده لینک ملیر شهر کراچی هستند.

ارسال نظر

 
1