خبر فوری

 
دیدار هیئت تجار عمانی با رئیس شورای بازرگانی پاکستان-عربستان
کد خبر :1924941096

14:07 1400/10/12


برچسب ها : پاکستان و عمان, پنجاب, تجار عمانی, حافظ محمد شفیق کاشف, دیدار, رئیس شورای بازرگانی پاکستان-عربستان, فیصل آباد,

حافظ محمد شفیق کاشف رئیس شورای بازرگانی پاکستان-عربستان با هیئت تجار عمانی دیدار و گفتگو کرد.


فیصل آباد: به گزارش راز نیوز | حافظ محمد شفیق کاشف رئیس شورای بازرگانی پاکستان-عربستان با هیئت تجار عمانی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس شورای بازرگانی پاکستان-عربستان طی دیدار با هیئت تجار عمانی به آن ها برای سفر به پاکستان خیر مقدم گفته و بیان کرد: پاکستان و عمان، کشورهای اسلامی و برادر با یکدیگر هستند. همکاری دو کشور در بخش های اقتصادی و تجاری و غیره، نقطه عطفی در روابط دو کشور خواهد بود. گسترش روابط تجاری پاکستان و عمان یک اقدام خوب می باشد.

وی افزود: پاکستان فرصت های بالقوه ای برای همکاری با عمان در بخش های انرژی، گردشگری، کشاورزی و غیره دارد. سفر هیئت تجار عمانی به پاکستان و دیدار آنان با تجار پاکستانی موجب ایجاد فرصت هایی برای دو کشور می شود که اکنون بسیار مورد نیاز می باشند.

وی همچنین گفت: ضرورت گسترش همکاری کشورهای اسلامی در زمینه های تجارت، سرمایه گذاری، و غیره با یکدیگر وجود دارد زیرا میزان کنونی تبادلات تجاری بین کشورهای اسلامی بسیار کمتر از ظرفیت واقعی آن ها می باشد.

ارسال نظر

 
1