خبر فوری

 
 
دیدار هیئت بلندپایه شورای بازرگانی آمریکا-پاکستان با شاه محمود قریشی
کد خبر :646398746

11:59 1398/04/26


برچسب ها : شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان,

یک هیئت بلندپایه متشکل از مدیران اجرایی بیش از ده شرکت بزرگ آمریکایی به ریاست دکتر محمود خان رئیس شورای بازرگانی آمریکا-پاکستان با حضور در دفتر وزارت خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار نمودند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز هیئت بلندپایه شورای بازرگانی آمریکا-پاکستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، یک هیئت بلندپایه متشکل از مدیران اجرایی بیش از ده شرکت بزرگ آمریکایی به ریاست دکتر محمود خان رئیس شورای بازرگانی آمریکا-پاکستان با حضور در دفتر وزارت خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار نمودند.

دو طرف در این دیدار در خصوص همکاری اقتصادی و تجاری میان دو کشور و سرمایه گذاری در پاکستان، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به هیئت بلندپایه بازرگانی اظهار داشت: نقش شورای بازرگانی آمریکا-پاکستان در گسترش همکاری های تجاری میان پاکستان و آمریکا قابل قدردانی است.

وی افزود: عمران خان نخست وزیر پاکستان بنابر دعوت رئیس جمهور ایالات متحده عازم این کشور هستند و ما خواهان بهره مندی هرچه بهتر از این موضوع جهت دیدار با شخصیت های تجاری و شرکت های بزرگ آمریکایی هستیم تا بتوانیم فرصت های بینظیر سرمایه گذاری در پاکستان و بازار جنوب آسیا را به آنان معرفی نماییم.

وی خاطر نشان کرد: ما به منظور گسترش روابط تجاری و اقتصادی با کشورهای خارجی، اقدام به تجدید نظر در بخش سیاست های صدور روادید نمودیم تا حضور شخصیت های تجاری و بازرگانان در پاکستان تسهیل یابد.

شاه محمود قریشی در ادامه با ابراز اینکه پاکستان در حال تلاش برای گسترش بستر سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران است افزود: پاکستان کشوری حاصلخیز و دارای فرصت های بسیار خوب سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و تولید مواد غذایی است، شورای بازرگانی آمریکا-پاکستان می تواند در زمینه ایجاد مسیر جدید برای همکاری دو کشور در بخش های مختلف کمک نماید.

ارسال نظر

 
1