خبر فوری

 
 
دیدار هیئت بلندپایه بانک جهانی با وزیر ارشد ایالت سند پاکستان
کد خبر :360429589

15:02 1398/08/11


برچسب ها : بانک جهانی, مراد علی شاه, وزیر ارشد ایالت سند,

خانم سلا پازار بیسیگلو معاون رئیس بانک جهانی در امور رشد منصفانه ، دارایی و موسسات در صدر هیئت بلندپایه با وزیر ارشد ایالت سند دیدار کرد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز| خانم سلا پازار بیسیگلو معاون رئیس بانک جهانی در امور رشد منصفانه ، دارایی و موسسات در صدر هیئت بلندپایه با وزیر ارشد ایالت سند دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص گسترش همکاری های دوجانبه، افزایش فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد زمینه های کسب و کار در ایالت سند و تسهیل روند صدور مجوز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات توافقات صورت گرفته میان دو طرف، قرار شد تمامی مراحل صدور مجوزهای کسب و کار و سرمایه گذاری به صورت درون سازمانی صورت پذیرد، بر این اساس تجار و اشخاص حقوقی برای دریافت مجوزهای لازم نیاز به مراجعه به سازمان های مختلف دولتی را نخواهند داشت و تمامی مراحل مربوطه اعم از نامه نگاری، پیگیری و پرداخت به صورت الکترونیکی قابل دسترسی خواهد بود.

همچنین در جریان این دیدار، قرار شد تمامی سازمان های دولتی ایالت سند تحت سیستم یکپارچه اینترنت به یکدیگر متصل و در ارتباط باشند و بدین منظور وزیر ارشد ایالت سند نیز دستورات لازم برای مطرح و تصویب نمودن این طرح در کابینه دولت را صادر نمود.

سید شبیه علی مدیر برنامه بخش رشد منصفانه ، دارایی و موسسات، محمد وحید اقتصاددان ارشد بخش پاکستان بانک جهانی، امجد بشیر متخصص ارشد بخش خصوصی در هیئت بانک جهانی در این دیدار حضور داشتند.

ممتاز علی شاه دبیر کل، خانم ناهید شاه رئیس تحقیق و توسعه، ساجد جمال ابرو مدیر عامل وزیر ارشد ایالت سند، احسن منگی معاون آموزش و خالد محمود نیز همراه وزیر ارشد ایالت سند در جریان این دیدار حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1