خبر فوری

 
دیدار هیئت بانک جهانی و سفیر جمهوری چک با وزیر فقرزدایی و تامین اجتماعی پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :364855619

19:52 1402/02/13


برچسب ها : بانک جهانی, برنامه حمایت از درآمد بی نظیر, پاکستان و بانک جهانی, پاکستان و جمهوری چک, جمهوری چک, سفیر جمهوری چک, شازیه مری, هیئت بانک جهانی,

مماتا مرتهی معاون توسعه انسانی بانک جهانی در راس هیئتی با شازیا مری شازیا مری وزیر فقرزدایی و تامین اجتماعی پاکستان و رئیس برنامه حمایت از درآمد بی نظیر (BISP) در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | مماتا مرتهی معاون توسعه انسانی بانک جهانی در راس هیئتی با شازیا مری شازیا مری وزیر فقرزدایی و تامین اجتماعی پاکستان و رئیس برنامه حمایت از درآمد بی نظیر (BISP) در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، شازیا مری هیئت بانک جهانی را در جریان اقدامات و فعالیت های مختلف برنامه حمایت از درآمد بی نظیر از جمله حمایت مالی از 9 میلیون خانواده کم درآمد، کفالت بی سرپستان، بورسیه های آموزشی، قرار داد.

از سوی دیگر توماس اسمتانکا سفیر جمهوری چک طی بازدید از دفتر مرکزی رئیس برنامه حمایت از درآمد بی نظیر در اسلام آباد، هیئتی با شازیا مری شازیا مری وزیر فقرزدایی و تامین اجتماعی پاکستان دیدار و در خصوص گسترش روابط و همکاری دوجانبه گفتگو و رایزنی کرد.

ارسال نظر

 
1