خبر فوری

 
 
دیدار هیئت بانک جهانی با سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند پیرامون پروژه کلیک
کد خبر :1166493051

20:12 1401/08/24


برچسب ها : بانک جهانی, پاکستان و بانک جهانی, دیدار, سید مراد علی شاه, سیل زدگان, وزیر ارشد ایالت سند,

هیئت بانک جهانی به رهبری جان روم ر منطقه ای توسعه پایدار آسیای جنوبی در بانک جهانی با سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند دیدار و گفتگو کرد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز | هیئت بانک جهانی به رهبری جان روم ر منطقه ای توسعه پایدار آسیای جنوبی در بانک جهانی با سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوع چگونگی بهره مندی از اعتبار 163.8 میلیون دلار در خصوص اقدامات اضطراری سیل مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در همین حال، هیئت بانک جهانی پیشنهادی ارائه کرد که 22 میلیون دلار جهت اقدامات اضطراری مرتبط با سیل اختصاص یابد.

سید مراد علی شاه بیان کرد: اقلام مورد نیاز از جمله 110 هزار چادر، 300 هزار پشه بند، دستگاه های تصفیه آب و سایر تجهیزات برای کمک به سیل زدگان سفارش داده شده است و تقسیم آن تا پایان ماه نوامبر سال 2022 به پایان خواهد رسید و همین طور وزرات برنامه ریزی و توسعه پاکستان نیز جزئیات این سفارشات را با تیم مربوطه بانک جهانی در میان گذاشته است.

وی افزود: به دلیل مدیریت بودجه پروژه کلیک، 27 میلیون دلار از این بودجه را به 500 خیابان تخصیص دادیم که 268 خیابان از آن در طرح بازسازی و تعمیر قرار گرفتند بطوری که قراردادهایی به ارزش 18 میلیون دلار جهت کارهای تعمیراتی منعقد شده که در مراحل اجرایی و 9 میلیون دلار باقیمانده آن در حال برنامه ریزی می باشد.

ارسال نظر

 
1