خبر فوری

 
دیدار هیئت بانک توسعه آسیایی با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :2108771716

14:23 1401/11/25


برچسب ها : بانک توسعه آسیا, پاکستان و بانک توسعه آسیا, دیدار, سردار ایاز صادق, گفتگو, وزیر امور اقتصادی پاکستان,

هیئتی به سرپرستی تومویوکی تموران مدیرکل بخش استراتژی، سیاست و مشارکت بانک توسعه آسیایی طی سفر به اسلام آباد با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | هیئتی به سرپرستی تومویوکی تموران مدیرکل بخش استراتژی، سیاست و مشارکت بانک توسعه آسیایی طی سفر به اسلام آباد با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله گسترش روابط و همکاری های اقتصادی دوجانبه میان بانک توسعه آسیایی و دولت پاکستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سردار ایاز صادق ضمن ابراز خرسندی از مدیریت پورتفولیو 35 پروژه در بخش های مختلف، از تومویوکی تموران به دلیل کمک های به موقع بانک توسعه آسیایی به ویژه اعطای وام 15 میلیارد و 475 میلیون دلار در بخش توسعه روستایی بلوچستان و توانمندسازی جامعه، همچنین کمک بلا عوض 3 میلیون دلاری تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این دیدار، تومویوکی تموران از وزیر امور اقتصادی پاکستان به دلیل همکاری در تحقق اهداف سیاست های بانک توسعه آسیایی در کشور تشکر به عمل آورد و ایشان را از پروژه جدید بانک توسعه آسیایی در اواسط سال 2023 مطلع ساخت.

وی افزود: تقسیم کارکردی بخش ‌های مختلف بانک به جای تقسیم‌ بندی جغرافیایی، رویکرد شهروند محور را از طریق اشتراک دانش بر اساس بهترین شیوه‌ها و درس‌های آموخته‌شده بین‌المللی مؤثرتر خواهد کرد.

سردار ایاز صادق در پایان این دیدار، ضمن قدردانی از حمایت مستمر بانک توسعه آسیایی، موضوعات مختلفی از جمله اصلاحات بخش انرژی و برنامه های فرعی برنامه پایداری مالی، برنامه های توسعه مالی زنان، برنامه اصلاح مشارکت بخش خصوصی و دولتی را مورد گفتگو قرار داد.

ارسال نظر

 
1