خبر فوری

 
دیدار هیئت بانک توسعه آسیا با رئیس سازمان آب و برق پاکستان
کد خبر :1766962651

09:56 1401/08/24


برچسب ها : پاکستان و بانک توسعه آسیا, پنجاب, دیدار, سازمان آب و برق پاکستان, سپهبد (بازنشسته) سجاد غنی, لاهور, مدیر سازمان آب و برق پاکستان, مدیر کشوری بانک توسعه آسیا, یانگ یی,

هیئت پنج نفره بانک توسعه آسیایی به ریاست یونگ یی مدیر کشوری این بانک در پاکستان با سپهبد (بازنشسته) سجاد غنی رئیس سازمان آب و برق این کشور دیدار و گفتگو کرد. مدیران ارشد سازمان آب و برق پاکستان نیز طی این دیدار حضور داشتند.


لاهور: به گزارش راز نیوز | هیئت پنج نفره بانک توسعه آسیایی به ریاست یونگ یی مدیر کشوری این بانک در پاکستان با سپهبد (بازنشسته) سجاد غنی رئیس سازمان آب و برق این کشور دیدار و گفتگو کرد. مدیران ارشد سازمان آب و برق پاکستان نیز طی این دیدار حضور داشتند.

طی این دیدار به هیئت بانک توسعه آسیا در مورد طرح تولید انرژی در پاکستان که هدف آن تثبیت نرخ برق از طریق اتصال انرژی آبی کم هزینه و سازگار با محیط زیست به سیستم برق ملی است، توضیحاتی داده شد.

طی این دیدار به هیئت بانک توسعه آسیا گفته شد که فرصت ویژه ای برای سرمایه گذاری در پروژه های سازمان آب و برق پاکستان وجود دارد. به این هیئت همچنین در مورد استراتژی مالی و فرصت های سرمایه گذاری برای بانک توسعه آسیا و دیگر موسسات مالی جهان در سد دیامر باشا، سد مهمند و دیگر پروژه های سازمان آب و برق پاکستان بویژه پروژه های این سازمان در آینده از جمله پروژه برق آبی پتن و تاکوت اطلاعاتی ارائه شد.

دو طرف طی این دیدار در مورد امور مربوط به تامین مالی پروژه "No Long Dam" نیز بحث و تبادل نظر کردند.

مدیر کشوری بانک توسعه آسیا در پاکیتان طی این دیدار گفت که ما از مدت ها قبل با سازمان آب و برق پاکستان در توسعه منابع آب و تولید انرژی برق آبی، شریک هستیم.

در پایان این دیدار هیئت بانک توسعه آسیا برای تامین مالی پروژه های سازمان آب و برق پاکستان تمایل خود را ابراز کردند.

ارسال نظر

 
1