خبر فوری

 
 
دیدار هیئت انجمن جهانی گردشگری با عمران خان نخست وزیر پاکستان
کد خبر :849037590

14:08 1398/05/19


برچسب ها : انجمن جهانی گردشگری, پاکستان, توریست, گردشگری,

هیئت انجمن جهانی گردشگری به ریاست بولوت بیگس رئیس اجرایی انجمن جهانی جهانگردی در کاخ نخست وزیری پاکستان با عمران خان دیدار کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، هیئت انجمن جهانی گردشگری به ریاست بولوت بیگس رئیس اجرایی انجمن جهانی جهانگردی در کاخ نخست وزیری پاکستان با عمران خان دیدار و طرفین طی این ملاقات تصمیم به برگزاری مجمع جهانی 5  روزه جهانگردی در سال 2020 در پاکستان با شرکت تعداد نزدیک به هزار نماینده خارجی گرفتند. این ملاقات با حضور سید ذوالفقار عباس بخاری معاون خصوصی نخست وزیر پاکستان انجام شد که طی آن گزارشی ازفرصت های گردشگری در پاکستان به طرف مقابل ارائه شد.
عمران خان نخست وزیر پاکستان طی گفتگو در این دیدار با اشاره به فعالیت دولت حاضر در زمینه های گردشگری کوهستانی، مذهبی، ساحلی و دیگر مناطق، بیان داشت که کشور پاکستان از پتانسیل های گردشگری بالایی برخوردار است. دولت فعلی برخلاف دولت های قبلی به طور قاطع و جدی درحال انجام اقداماتی برای توسعه گردشگری در کشور است.
وی خاطر نشان کرد، در راستای ترویج گردشگری، توجه ویژه ای به نکات حفاظت از زیبایی های طبیعی و محیط زیست و پایبندی به ارزش های اجتماعی صورت گرفته است و هشت منطقه جدید توریستی در ساحل بلوچستان ساخته خواهند شد.

ارسال نظر

 
1