خبر فوری

 
دیدار هیئت اتاق بازرگانی و صنایع عمان با رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :1484634924

17:40 1400/10/18


برچسب ها : بازرگانی و صنعت عمان, پاکستان و عمان, رئیس مجلس سنای پاکستان, روابط اقتصادی, روابط تجاری, محمد صادق سنجرانی, هیئت عمان,

محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در دیدار با هیئت اتاق بازرگانی و صنایع عمان به رهبری مهندس ریدها الصالح با بیان اینکه دو کشور پاکستان و عمان با در نظر گرفتن نزدیکی جغرافیایی میتوانند در زمینه گسترش همکاری اقتصادی و تجاری اقدامات انجام دهند ، افزود: پاکستان دروازه ای برای کشور عمان به سوی کشور های آسیای مرکزی است.


 

 
اسلام آباد : به گزارش راز نیوز | محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در دیدار با هیئت اتاق بازرگانی و صنایع عمان به رهبری مهندس ریدها الصالح با بیان اینکه دو کشور پاکستان و عمان با در نظر گرفتن نزدیکی جغرافیایی میتوانند در زمینه گسترش همکاری اقتصادی و تجاری اقدامات انجام دهند ، افزود: پاکستان دروازه ای برای کشور عمان به سوی کشور های آسیای مرکزی است.
گفتنی است در این دیدار ضمن تاکید بر افزایش حجم مبادلات تجاری فیمابین، در مورد افزایش  روابط میان اتاق های بازرگانی و صنایع توافق شد.
سنجرانی اظهار داشت: عمان میتواند به پاکستان در زمينه فعالیت های تجاری دسترسی به کشورهای اروپایی را فراهم کند و میتوان روابط دوجانبه در بخش های آموزشی و غیره را نیز مستحکم نمود. همکاری مثال زدنی دو کشور در سطح بین المللی نشان دهنده اعتماد متقابل است، دو کشور شاهد همکاری های بهتری در مجامع مختلف در سطح بین المللی بوده اند.
 
 
 
رئیس سنای پاکستان ضمن دعوت از تجار عمانی برای سرمایه گذاری در پاکستان، از فرصت های مناسب برای سرمایه گذاری خارجی در پاکستان گفت و ابراز داشت: پاکستان برای ترویج سرمایه‌گذاری خارجی، مناطق ویژه اقتصادی و فناوری ایجاد کرده است، دولت هرگونه تسهیلات ممکن را برای تجار عمانی جهت سرمایه‌گذاری فراهم خواهد کرد و سفر هیئت های تجاری استحکام بیشتر مناسبات متقابل را به همراه خواهد داشت.
وی ضمن تاکید بر پیشبرد بیشتر همکاری های اقتصادی میان پاکستان و عمان، اظهار داشت که سرمایه‌گذاران عمانی از فرصت های سرمایه گذاری در بندر گوادر بهره برداری کنند.
در این میان هیئت عمان عزم خود جهت تقویت همکاری ها در زمینه های مختلف را ابراز داشتند.
 

ارسال نظر

 
1