خبر فوری

 
 
دیدار هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در پاکستان با وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :1032080058

10:51 1401/03/06


برچسب ها : پاکستان و سازمان ملل متحد, مفتاح اسماعیل, نماینده دفتر هماهنگ کننده سازمان ملل متحد در پاکستان, هماهنگ کننده سازمان ملل متحد, وزارت خزانه داری پاکستان, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

جولیان هرنیز هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در پاکستان روز گذشته با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| جولیان هرنیز هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در پاکستان روز گذشته با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

در این دیدار که کریس کائی مدیر کشوری سازمان برنامه جهانی غذا و دیگر مقامات عالی رتبه حضور داشتند، دو طرف در خصوص روابط دوجانبه در زمینه های مختلف به گفتگو پرداختند.

هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در این دیدار گزارشی از فعالیت ها و اقدامات سازمان ملل متحد در بخش های مختلف پاکستان را به وزیر خزانه داری این کشور ارائه داد و از همکاری های پاکستان در سطح بومی و بین المللی تمجید نمود.

وی همچنین پیشنهاد کمک های مالی و فنی برای افزایش سطح تولید مواد غذایی و کشاورزی، مقابله با تغییرات اقلیمی و کاهش فقر را به وزیر خزانه داری پاکستان ارائه داد.

مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری دولت فدرال پاکستان نیز در این دیدار از حمایت متداوم سازمان بین المللی هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد از پاکستان تقدیر و تشکر نمود.

وی اظهار داشت: پاکستان متعهد به همکاری با سازمان ملل متحد در جهت روند حفظ صلح، حقوق بشر و حمایت از پناهندگان و توسعه پایدار است.

وزیر خزانه داری پاکستان همچنین از نقش سازمان ملل متحد و نهادهای کمک رسان آن در توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور قدردانی کرد.

 

ارسال نظر

 
1