خبر فوری

 
 
دیدار هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در پاکستان با دبیر ارشد ایالت سند در شهر کراچی
کد خبر :140230574

17:39 1401/08/11


برچسب ها : پاکستان و سازمان ملل متحد, جولیان هارنیز, دبیر ارشد ایالت سند, دیدار, سیل زدگان, هماهنگ کننده مقیم و امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در پاکستان, کراچی,

جولیان هارنس، هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل در پاکستان در راس هیئتی با محمد سهیل راجپوت دبیر ارشد ایالت سند در شهر کراچی دیدار و گفتگو کرد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز | جولیان هارنس، هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در پاکستان در راس هیئتی با محمد سهیل راجپوت دبیر ارشد ایالت سند در شهر کراچی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، رئیس برنامه ریزی و توسعه (P&D)، معون توانبخشی، معاون آبیاری، معاون کشاورزی ایالت سند نیز حضور داشتند و هیئت سازمان ملل متحد را از مقدار خسارات جانی و مالی ناشی از سیل آگاه ساختند.

همچنین هر دو طرف درخصوص اعطای کالاهای امدادی بصورت هماهنگ و منظم بر ضرورت اتحاد سازمان های مختلفی که برای کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل تلاش می کنند تاکید کردند.

در همین حال، جولیان هارن بیان کرد: پایگاه های خدمات رسانی به سیل زدگان در حال حاضر در دو منطقه ایالت سند، حیدرآباد و سکهر تاسیس شده است و در مناطق جامشورو، سانگهر، دادو، میرپورخاص، خیرپور، کمبر، شهداد کوت و جیکب آباد از این نوع پایگاه ها ایجاد خواهد شد.

در پایان این دیدار جولیان هارنس بیان کرد: پس از تغییرات بوجود آمده در ایالت سند، سازمان ملل متحد در بررسی خسارات وارد شده ناشی از سیل، همکاری خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1