خبر فوری

 
 
دیدار هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد با وزیر ارشد ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :7126873

11:34 1401/03/10


برچسب ها : پاکستان و سازمان ملل متحد, حمزه شهباز شریف, دولت محلی ایالت پنجاب, هماهنگ کننده سازمان ملل متحد, هماهنگ کننده مقیم و امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در پاکستان, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

جولین هارنس هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه روز دوشنبه با حضور در محل ساختمان وزارت ارشد دولت محلی ایالت پنجاب پاکستان با حمزه شهباز شریف سر وزیر این ایالت دیدار کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| جولین هارنس هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه روز دوشنبه با حضور در محل ساختمان وزارت ارشد دولت محلی ایالت پنجاب پاکستان با حمزه شهباز شریف سر وزیر این ایالت دیدار کرد.

حمزه شهباز شریف وزیر ارشد ایالت پنجاب پاکستان در این دیدار ابراز داشت: اقدامات سازمان ملل متحد در جهت رشد و تعالی ارزش‌های انسانی در پاکستان به ویژه در ایالت پنجاب قابل تحسین و تقدیر است، ما از همکاری سازمان ملل متحد و دیگر نهادها در زمینه توسعه اجتماعی استقبال می‌کنیم، توسعه انسانی پایدار نیازمند تدوین یک برنامه اقدام متوازن است.

وی با بیان اینکه توجه به حل پایدار مسائل از مهم‌ترین نیازها در حال حاضر است افزود: حل مشکل کم آبی و سایر مشکلات راهکارهای خارج از چارچوب را می‌طلبد، مشکل کم آبی در منطقه چولستان و دیگر مناطق برای زندگی مردم و حیات وحش خطر آفرین باشد، نتایج مربوط به اقدامات صورت گرفته برای جبران کم آبی در صحرای چولستان در حال نمایان شدن است، تغییرات اقلیمی و زیست محیطی به چالش بزرگ در سراسر دنیا تبدیل گشته است.

حمزه شهباز شریف خاطرنشان کرد: مدرسه دانش بهترین بستر برای آموزش عالی کودکان مناطق دور افتاده و فقیر نشین است، دولت اسبق حزب مسلم لیگ ن اقدامات ارزشمندی برای حفاظت از زنان و مشارکت دادن آنان در رشد و توسعه کشور انجام داد.

وی گفت: برای تولید بهتر محصولات کشاورزی در منطقه جنوبی ایالت پنجاب استفاده از بذرهای با کیفیت مورد توجه قرار گرفته است، دستیابی به اهداف استفاده از انرژی پاک با همکاری مشترک امکان‌پذیر خواهد بود، اهداف پوشش طبیعی در شهرها، حفظ ذخایر آبی و پایان استفاده از پلاستیک از جمله  اهداف تعیین شده دولت پنجاب است. قانون آب منطقه برای بهبود سطح ذخایر آب‌های زیرزمینی در شهرها ارائه و اجرا می‌شود.

 

ارسال نظر

 
1