خبر فوری

 
 
دیدار های نخست وزیر پاکستان با ولیعهد و پادشاه عربستان سعودی
کد خبر :477345520

15:56 1398/03/11


برچسب ها : پاکستان, عربستان سعودی,

عمران خان نخست وزیر پاکستان در بدو ورود به اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی دیدار مختصری با شاه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی و در حاشیه اجلاس نیز دیداری با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان انجام داد.


 

مکه: به گزارش رازنیوز، عمران خان نخست وزیر پاکستان در بدو ورود خود به سالن نشست سران سازمان همکاری اسلامی OIC در مکه مورد استقبال شاه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی قرار گرفت و در میان این ملاقات مختصر گفتگویی نیز با پادشاه سعودی انجام داد.
گفتنی است عمران خان همچنین در حاشیه اجلاس سران OIC با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی نیز دیداری انجام داده و در رابطه با مناسبات دوجانبه سیاسی، اقتصادی، تجارتی و غیره به گفتگو پرداخت. طی این دیدار، طرفین در زمینه های تسریع در روند عملی کردن تصمیمات اتخاذ شده در سفر ولیعهد سعودی به پاکستان و تصمیمات اتخاذ شده طی جلسه نخست هیئت عالی هماهنگی توافق کردند. عمران خان نخست وزیر پاکستان با تشکر از عرضه نفت دیرپرداخت از مقام ولیعهد، ابراز داشت، این اقدام برادرانه موجب بهبودی وضعیت اقتصادی پاکستان شده است.
 
عمران خان قبل از دیدار با ولیعهد طی سخنرانی در چهاردهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی OIC از مردم مظلوم کشمیر و فلسطین حمایت به عمل آورده و گفت: نمی توان تلاش و کوشش های این مردم برای آزادی خود را افراط گرایی یا تروریسم تلقی کرد.
 

گفتنی است عمران خان پس از سفر دو روزه خود به عربستان سعودی به کشورش پاکستان بازگشت.

 

 

ارسال نظر

 
1