خبر فوری

 
دیدار های مهم فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان در حاشیه کنفرانس قدرت های دریایی منطقه هند- اقیانوس آرام 2022
کد خبر :1653690219

12:02 1401/02/23


برچسب ها : ارتش پاکستان, امور دفاعی, امیر دریابد محمد امجد خان نیازی, پاکستان و استرالیا, روابط نظامی, فرمانده نیروی دریایی پاکستان, نیروی دریایی,

امیر دریابد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان طی سفرش به استرالیا، با شرکت در کنفرانس قدرت های دریایی منطقه هند- اقیانوس آرام 2022، دیدار های مهمی انجام داد.


سیدنی: به گزارش راز نیوز| امیر دریابد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان طی سفرش به استرالیا، با شرکت در کنفرانس قدرت های دریایی منطقه هند- اقیانوس آرام 2022، دیدار های مهمی انجام داد.

براساس جزئیات منتشر شده از این سفر، فرمانده نیروی دریایی طی سفرش به استرالیا در کنفرانس درحال برگزاری در سیدنی شرکت کرد. در طول این کنفرانس در مورد اهداف مشترک در حوزه دریایی در قرن بیست و یکم بحث و گفتگو شد و هدف پایه این کنفرانس برجسته سازی اهمیت تلاش های مشترک در زمینه های امنیت دریایی و اکوسیستم دریایی بود.

دریابان نعیم سرور سخنگوی نیروی دریایی پاکستان در ادامه توضیحات خود در این رابطه تصریح داشت که در این کنفرانس بیش از 40 هیئت نظامی نیروهای دریایی و نزدیک به 700 شرکت دفاعی حضور یافته بودند.

به گفته سخنگو: فرمانده نیروی دریایی پاکستان در حاشیه این کنفرانس با روسا و فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای استرالیا، فرانسه، ژاپن، کویت و اسپانیا دیدار و در رابطه با امور مورد علاقه مشترک و همکاری های دریایی دوجانبه به تبادل نظر و گفتگو پرداخت.

دریابان نعیم سرور خاطر نشان ساخت که این سفر فرمانده نیروی دریایی و شرکت در کنفرانس موجب تقویت و افزایش همکاری دوجانبه بیشتر در زمینه امنیت دریایی و منطقه ای با نیروی دریایی سایر کشورهای شرکت کننده می شود.

ارسال نظر

 
1