خبر فوری

 
دیدار های خداحافظی سفیر افغانستان با وزیر امور خارجه، رئیس جمهور و فرمانده ارتش پاکستان
کد خبر :1736458308

21:30 1399/05/22


برچسب ها : پاکستان و افغانستان,

عاطف مشعل سفیر افغانستان در اسلام آباد با دکتر عارف علوی رئیس جمهور، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه و ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان به صورت جداگانه دیدار های خداحافظی انجام داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عاطف مشعل سفیر افغانستان در اسلام آباد طی دیدار های خداحافظی با دکتر عارف علوی رئیس جمهور، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه و ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان، ضمن قدردانی از مقامات پاکستان جهت حمایت از روند صلح افغانستان، از دولت پاکستان بخاطر ادامه تجارت و سفر افغان ها در هنگام بیماری همه گیر کرونا، تشکر کرد .

دکتر عارف علوی در این دیدار، با ابراز اهمیت روابط با افغانستان برای اسلام آباد، گفت: پاکستان خواستار گسترش روابط دوجانبه در چهارچوب منافع مشترک در زمینه های مختلف است. عمران خان نخست وزیر پاکستان نیز خواهان روابط مستحکم با تمامی کشور های همسایه از جمله افغانستان است. افغانستانی توام با صلح و ثبات، به نفع پاکستان و منطقه است و بدون برپایی صلح در افغانستان، توسعه و تجارت منطقه ای نیز امکان پذیر نخواهد بود.

رئیس جمهور پاکستان با استقبال و مورد ستایش قرار دادن آزادی زندانیان لویه جرگه افغانستان تحت توافقنامه آمریکا و طالبان، خاطر نشان کرد که پاکستان در حال ایفای نقش خود در زمینه ساخت مجدد افغانستان است.  

ارسال نظر

 
1