خبر فوری

 
 
دیدار های جداگانه مقامات نظامی دو کشور سریلانکا و بحرین با ارتشبد باجوا و رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :2022786577

13:02 1399/12/30


برچسب ها : بحرین, پاکستان, پاکستان و بحرین, پاکستان و سریلانکا, سریلانکا, مقامات نظامی,

رئیس ستاد دفاع سریلانکا و فرمانده نیروهای گارد ملی بحرین با حضور در ستاد فرماندهی ارتش پاکستان، با ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان به صورت جداگانه دیدار انجام دادند. فرمانده سریلانکا همچنین با رئیس جمهور پاکستان نیز دیدار داشت.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| رئیس ستاد دفاع سریلانکا و فرمانده نیروهای گارد ملی بحرین با حضور در ستاد فرماندهی ارتش پاکستان، با ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان به صورت جداگانه دیدار انجام دادند.

براساس اعلامیه های منتشر شده از سوی روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال شوندرا سلوا فرمانده ارتش سریلانکا و رئیس ستاد دفاع سریلانکا ضمن بازدید از ستاد فرماندهی ارتش پاکستان، طی دیدار با ارتشبد باجوا، در خصوص امور دوجانبه، همکاری نظامی و امنیت منطقه ای به گفتگو و رایزنی پرداخت. وی در این بین، تلاش پاکستان به منظور ایجاد ثبات و امنیت در منطقه و صلح افغانستان را ستود.

شایان ذکر است فرماند سریلانکایی همچنین با دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان نیز دیدار و رایزنی انجام داد.

گفتنی است پس از فرمانده ارتش سریلانکا، ژنرال شیخ محمد بن عیسی فرمانده نیروهای گارد ملی بحرین با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ستاد ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کرد. براساس اعلامیه منتشر شده از این دیدار، گفته شد که پاکستان به روابط دیپلماتیک و دفاعی خود با بحرین اهمیت بسزایی می دهد و مقامات نظامی دو کشور در مورد ادامه دادن به تلاش های مشترک به منظور حفظ ثبات و امنیت در منطقه توافق کردند.

ارسال نظر

 
1