خبر فوری

 
دیدار نونگ رونگ با فرمانده ارتش پاکستان در راولپندی پیرامون تقویت روابط دوجانبه
کد خبر :645445410

20:03 1400/10/29


برچسب ها : پاکستان و چین, پروژه سی پیک, دیدار, راولپندی, روابط پاکستان و چین, روابط دوجانبه, ژنرال قمر جاوید باجوا, سفیر چین, صلح, فرمانده ارتش پاکستان, گفتگو, نونگ رونگ, همکاری دوجانبه,

نونگ رونگ سفیر چین در پاکستان در مقر فرماندهی ارتش با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در راولپندی دیدار و گفتگو کرد.


 

راولپندی: به گزارش راز نیوز | نونگ رونگ سفیر چین در پاکستان در مقر فرماندهی ارتش با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان در راولپندی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، در این دیدار موضوعات مورد علاقه دوجانبه، وضعیت امنیت منطقه ای و تقویت بیشتر همکاری های دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال قمر جاوید باجوا گفت: پاکستان متعهد به همکاری با شرکای بین المللی خود جهت صلح در منطقه است.

سفیر چین با ابراز خرسندی از پیشرفت انجام شده در پروژه سی پیک بر لزوم تکمیل به موقع پروژه های باقی مانده تاکید و از فرمانده ارتش پاکستان به دلیل اقدامات ویژه ای که برای حفاظت از پروژه های سی پک در پاکستان و ایجاد محیط امن و ثبات منطقه ای انجام شده است، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1