خبر فوری

 
 
دیدار نواف المالکی سفیر عربستان با عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت پنجاب
کد خبر :1885257248

12:50 1400/07/07


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, سفیر عربستان سعودی, عثمان بزدار, نواف بن سعید المالکی, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد امروز چهارشنبه با سردار عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت پنجاب پاکستان دیدار کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد امروز چهارشنبه با سردار عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت پنجاب پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه و گسترش همکاری ها در بخش های مختلف میان پاکستان و عربستان سعودی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سردار عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت پنجاب در این دیدار با اشاره به روابط دیرینه میان پاکستان و عربستان سعودی ابراز داشت: عربستان سعودی با همکاری با پاکستان در برهه های حساس همواره در کنار اسلام آباد حضور داشته است.

وی افزود: ما در حال تلاش برای اجرای سیاست تسهیل تجارت در بخش ویژه اقتصادی و تبدیل تجارت به یک امر دوستانه، آسان و بی خطر هستیم. بدین منظور بخش ویژه در دفتر وزیر ارشد در حال راه اندازی است.

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد نیز در این دیدار با بیان اینکه مردم پاکستان و عربستان دارای روابط دوستانه بر اساس ارزش های اخوت اسلامی هستند.

وی در پایان از وزیر ارشد ایالت پنجاب برای سفر به عربستان سعودی دعوت به عمل آورد که از سوی عثمان بزدار پذیرفته شد.

ارسال نظر

 
1