خبر فوری

 
 
دیدار نمایندگان ویژه آمریکا و روسیه در امور افغانستان با فرمانده کل ارتش پاکستان
کد خبر :579291078

11:57 1400/08/22


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, پاکستان و روسیه, پنجاب, دیدار, راولپندی, ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده کل ارتش پاکستان, نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان, نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان,

توماس وست نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان و ضمیر کابلوف نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان در مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ارتش پاکستان بطور جداگانه دیدار و گفتگو کردند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز | توماس وست نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان و ضمیر کابلوف نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان در مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ارتش پاکستان بطور جداگانه دیدار و گفتگو کردند.

طی این دیدارهای جداگانه نمایندگان ویژه آمریکا و روسیه در امور افغانستان با فرمانده کل ارتش پاکستان در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله بررسی وضعیت کنونی امنیت افغانستان و همکاری های دو جانبه در زمینه های گوناگون بحث و تبادل نظر کردند.

فرمانده ارتش پاکستان طی دیدار با نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان گفت: پاکستان خواستار روابط طولانی مدت و چندجانبه با آمریکا می باشد.

وی همچنین طی دیدار با نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان گفت: پاکستان می خواهد روابط دوجانبه با تمام بازیگران منطقه ای را حفظ کند و خواستار روابط پایدار و طولانی مدت با روسیه است.

وی طی دیدار با نمایندگان ویژه آمریکا و روسیه در امور افغانستان بر لزوم تلاش برای جلوگیری از بحران و توسعه وضعیت اقتصادی مردم افغانستان تاکید کرد.

نمایندگان ویژه آمریکا و روسیه در امور افغانستان نیز از عملکرد پاکستان در شرایط کنونی افغانستان و از تلاش آن برای مدیریت مرزها تمجید کرده و از عزم جدی برای بهبود همکاری های دیپلماتیک با پاکستان سخن گفتند.

ارسال نظر

 
1