خبر فوری

 
 
دیدار نمایندگان مجلس عوام انگلیس با دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور جوانان
کد خبر :549144854

12:17 1401/06/16


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و انگلیس, پنجاب, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور جوانان, دیدار, شیزا فاطمه خواجه, نمایندگان مجلس عوام انگلیس,

نمایندگان مجلس عوام انگلیس با شیزا فاطمه خواجه دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور جوانان دیدار و گفتگو کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نمایندگان مجلس عوام انگلیس با شیزا فاطمه خواجه دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور جوانان دیدار و گفتگو کردند.

دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور جوانان طی این دیدار گفت: ما نمی توانیم چشمان خود را بر تغییرات آب و هوایی ببندیم. پاکستان حق دارد از جامعه بین المللی برای عبور از آثار تغییرات آب و هوایی درخواست کمک کند.

وی طی این دیدار نمایندگان مجلس عوام انگلیس را از میزان خسارات وارد شده به پاکستان طی سیل آگاه کرد و گفت که دنیا باید موضوع تغییرات آب و هوایی را جدی بگیرد زیرا که آثار آن در آینده متوجه همگان خواهد بود.

وی با برجسته کردن موضوع بی سوادی، گفت: پاکستان بیشترین میزان بی سوادی را دارا بوده و برنامه نخست وزیر پاکستان برای جوانان نقش خود را در افزایش آمار افراد باسواد ایفا خواهد کرد.

وی گفت: دولت پاکستان در حال برنامه ریزی برای جایگزین کردن انرژی خورشیدی با انرژی های دیگر به منظور تامین انرژی مورد نیاز کشور است. این اقدامات قرار است به طور ویژه در مناطق عقب مانده و روستاها اجرا شود. این اقدامات نقش مهمی در عبور از بحران انرژی در کشور ایفا خواهد کرد.

نمایندگان مجلس عوام انگلیس نیز طی این دیدار اطمینان دادند که این کشور از اقداماتی که به نفع مناطق دورافتاده می باشد، حمایت مالی خواهد کرد. آن ها مشکلات مالی بعد از شیوع کرونا را برجسته کرده و گفتند که مجلس عوام انگلیس نقش مهمی در عبور از بحران شیوع ویروس کرونا و آثار منفی آن ایفا کرده است.

دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور جوانان همچنین طی این دیدار از همکاری مجلس عوام انگلیس در پروژه جنبش جوانان سبز نخست وزیر پاکستان تمجید کرد و گفت که با همکاری مجلس عوام انگلیس 137 باشگاه بدنسازی در پاکستان ساخته شده است و این امر تاثیر مثبت پایدار بر بخش محیط زیست خواهد داشت و موجب آگاهی نسل جوان از مسئله مهم تغییرات آب و هوایی خواهد شد.

ارسال نظر

 
1