خبر فوری

 
دیدار نماینده کنگره آمریکا با سلطان محمود چوهدری در مظفر آباد پیرامون مسئله کشمیر اشغالی
کد خبر :364137076

18:06 1401/02/02


برچسب ها : اعضای کنگره آمریکا, جامو و کشمیر, دیدار, رئیس جمهور کشمیر آزاد, گفتگو, هیئت کنگره آمریکا, کشمیر اشغالی,

الهان عمر، نماینده کنگره ایالات متحده آمریکا به همراه هیئت خود با سلطان محمود چوهدری رئیس جمهور کشمیر آزاد در کاخ ریاست جمهوری مظفر آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

کشمیر: به گزارش راز نیوز | الهان عمر، نماینده کنگره ایالات متحده آمریکا به همراه هیئت خود با سلطان محمود چوهدری رئیس جمهور کشمیر آزاد در کاخ ریاست جمهوری مظفر آباد دیدار و گفتگو کرد. و این هیئت شامل تیموتی مینت، نیکلاس لمپسون و طاهر جاوید می باشد.

در این دیدار، الهان عمر گفت: من نقض حقوق بشر در جامو و کشمیر اشغالی را محکوم می کنم و این موضوع را نه تنها با کنگره آمریکا بلکه با دولت بایدن در میان خواهم گذاشت و ما بیشتر ازاقدامات 5 اوت 2019 توسط دولت هند آزرده خاطر هستیم.

سلطان محمود چوهدری بیان کرد: از اینکه به مناسبت سفرتان به پاکستان از کشمیر آزاد نیز بازدید کردید، بسیار سپاسگزارم، سفر شما به کشمیر آزاد نشان دهنده علاقه شما به موضوع کشمیر و نحوه محکومیت مالی حقوق شما برای ما منبع قدرت است.

وی افزود: به دلیل سرسختی هند، تاکنون هیچ پیشرفتی در حل مسئله کشمیر حاصل نشده است، در حالی که 900 هزار سرباز هندی در جامو و کشمیر دست به جنایات می زنند.

جنایات مودی علیه مسلمانان گواه این است که او می خواهد دیکتاتوری هندوتوا را در اینجا تحمیل کند به همین دلیل است که جامعه بین المللی به ویژه آمریکا باید این اختلاف بین دو قدرت هسته ای جهان سوم را حل کند.

الهان عمر به سلطان محمود چوهدری رئیس جمهور کشمیر آزاد اطمینان داد که برای نشان دادن همبستگی با کشمیری ها با سایر اعضای کنگره ایالات متحده آمریکا متحد خواهد شد.

الهان عمرخطاب به سلطان محمود چوهدری بیان کرد: بازدید من از کشمیر آزاد درک من را از این موضوع بهبود بخشیده است و آن را در هر مجمعی مطرح خواهم کرد.

ارسال نظر

 
1