خبر فوری

 
دیدار نماینده پارلمان انگلیس با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1934209829

20:13 1401/09/01


برچسب ها : پارلمان انگلیس, پاکستان و انگلیس, دیدار, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, روابط دوجانبه, همکاری دوجانبه,

یاسمین قریشی نماینده پارلمان انگلیس با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | یاسمین قریشی نماینده پارلمان انگلیس با راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد و در این نشست هر دو طرف در خصوص گسترش روابط دوجانبه میان دو کشور گفتگو و تبادل نظر کردند.

راجا پرویز اشرف ضمن استقبال از یاسمین قریشی بر ضرورت توسعه روابط دوجانبه میان پارلمان های دوکشور تاکید کرد و گفت: پاکستان و انگلیس روابط دوستانه و دیرینه ای دارند همچنین توسعه روابط پارلمان دو کشور منجر به گسترش روابط دوجانبه خواهد شد.

وی بر نقش مهم گروه دوستی پارلمانی پاکستان و انگلیس اشاره کرد و افزود: در پی فاجعه تغیرات اقلیمی اخیر در این کشور، نمایندگان پارلمان انگلیس خواستار تسهیل و تعویق در بدهی واگذار شده توسط جامعه بین المللی به پاکستان شدند.

رئیس مجلس ملی پاکستان ضمن تشکر از کمک های سخاوتمندانه دولت انگلیس، مردم و مهاجران پاکستانی مقیم این کشور به مردم سیل زده پاکستان، گفت: مهاجران پاکستانی مقیم خارج، نه تنها سفیران واقعی پاکستان هستند، بلکه نقش مهمی را در توسعه کشورهای مقیم ایفا می کنند.

در پایان این دیدار یاسمین قریشی نماینده پارلمان انگلیس از اظهارات راجا پرویز اشرف قدردانی کرد و گفت: انگلیس برای روابط خود با پاکستان ارزش قائل است همچنین صمیمت خاصی میان مهاجران پاکستانی مقیم خارج و مردم پاکستان وجود دارد.

 

ارسال نظر

 
1