خبر فوری

 
دیدار نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان برای هماهنگی در اور مذهبی با سفیر عربستان
کد خبر :1286488160

13:26 1400/11/14


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان, پنجاب, دیدار, سفیر عربستان, طاهر محمود اشرفی, نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان برای هماهنگی در امور مذهبی, نواف بن سعید المالکی,

طاهر محمود اشرفی نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان برای هماهنگی در اور مذهبی با نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | طاهر محمود اشرفی نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان برای هماهنگی در اور مذهبی با نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان دیدار و گفتگو کرد.

طی این دیدار دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان برای هماهنگی در اور مذهبی طی این دیدار گفت: روابط پاکستان و عربستان روز و شب در حال افزایش بوده و خواهد بود. ما حملات حوثی ها به عربستان و امارات را به شدت محکوم می کنیم.

وی افزود: سفر وزیر کشور عربستان به پاکستان موجب افزایش همکاری دو کشور در زمینه های مختلف خواهد شد.نقش شهروندان پاکستانی ساکن در عربستان در تقویت و توسعه روابط بین دو کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی همچنین گفت: پاکستان و عربستان در مسائل مربوط به جوامع اسلامی و مسلمانان موضع مشترک دارند. نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی با همکاری عربستان و پاکستان در موضوع افغانستان برگزار شد که نشان دهنده همدردی دو کشور، جوامع اسلامی و مسلمانان بود.

وی سپس گفت: سفر وزیر کشور عربستان به پاکستان کمک زیادی به حل مشکلات خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1